Poslední recenze (32)
Na nože: Glass Onion (2022)
Dvě hvězdičky. A to ještě ta jedna jenom za Edwarda Nortona. Asi to natočili nějaký shitheads.
K zemi hleď! (2021)
Po 50 minutách jsem se rozhodl vypnout, což se mi běžně nestává. Jenže tady je toho pomrkávání na diváka tolik, že jsem už jen zíval nudou. No nic, alespoň jsem šel po čase zase spát před desátou.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Ach jo, co na tohle říct? Tenhle seriál beru jako osobní urážku. Slibný nápad, zajímavé postavy, ale pak už jen sáhodlouhé naučné monology a tklivá hudba - kdyby divák třeba nepochopil, jak se má cítit a co si má o tom všem myslet.