Recenze (60)
Vetřelec: Covenant (2017)
Pro fanoušky likvidačních příšer naprostá nutnost. Bavilo mě to.
7 životů (2017)
Noomi je skvělá. Bez ní by to nebylo ono. Každopádně nápad to není špatný. Hvězdička k dobru i za mojí manželku, která u tohoto filmu neusnula. :D
Singularity (2017)
Už není moc horších filmů, než je tento počin. Možná to někoho trošku zasáhne, ale pro mě to je absolutní ztráta času.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Jo. Vizuálně to je fakt dobrý a to jsem od toho očekával. JInak nic moc a už se ne-těším na další pokračování. Až se vydáme zničit nepřítele k nim domů.
Marťan (2015)
Jojo, tohle můžu. Opravdové sci-fi s kapkou dramatu. Od pana režiséra jsem čekal trošku toho tajemna s "něčím" na planetě.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Taková hezká pohádka bez jakéhokoliv překvapení. Vlastně jsem se kouknul jenom kvůli Vin Dieselovi. A vím, že se na to jen tak nekouknu-asi už nikdy. Nenáročná fantasy s hezkými efekty. Předpokládám, že někdo zkusí vymyslet i druhé pokračování. Ale to je zbytečné.
Sinister 2 (2015)
Všechno špatně, degradace jedničky v plné palbě. Není co psát, vyhozený prachy za lupen.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
jednoduchý, uklidňující a absulutně nenáročný film. Když si člověk potřebuje odpočinout, jasná volba.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Co člověk to názor. Musím říct, že nerozumím lidem, kteří dali méně než 4 hvězdy. Ale co, každý by to vymysle a natočil lépe, tak proč se do toho nepustili a nachali to na Petera Jacksona? Poslední "premiérové" kouknutí do fantasy světa pana J.R.R. Tolkiena pohledem pana Petera Jacksona. Třetí díl podtrhl geniální fantasy představy pana režiséra. Spokojenost.
Lucy (2014)
Jako Béčkovej filmek k zamyšlení nebo pilotní film k emerickými akčnímu seroši, by to taky asi nebylo nejhorší(ale na seroš bych už rozhodně nekoukal). Každopádně jako celovečerní akční/sci-fi patří nebo nepaří k horším, k lepším. Těžko říct. Kouknu asi ještě jednou a třeba to bude lepčí.