Recenze (714)
Prolhané krásky: Prvotní hřích (2022) (seriál)
Úplně jiná záležitost, než původní seriál. Ke kterýmu jsem se vlastně dostal díky tomuhle. A to díky je velký. Zpět k tomuhle... Stupňující se napětí bylo zvládnutý dobře. To finále bylo už slabší, ale aspoň překvapivý. Nikde se to netáhne, tah na branku to má. Obsazení je celkem fajn a snesitelný. 75%
Mariah Carey - Vše, co chci k Vánocům, jsi ty (2017)
Nic moc originální. Ale taková milá a zábavná Vánoční pohádka. 65%
The Deuce: Špína Manhattanu (2017) (seriál)
Nemám moc co vytknout. Snad jen druhá série je po tý nabušený první trochu táhla. Ale nepřešlapuje na místě, ani nejeví známky, že by neměla co říct. Jen je to vyprávění takový hodně pohodový a nevadí to. Jak už jsem zmínil, první série je hodně nabitá, poznávání postav a jejich charakterů, který jsou neskutečně skvělý. V seriálu není postava, která by vysírala svojí nelogičností, tupostí a otravností. Žádný blbý scény, kdy si prostě řekněte, že tohle snad jako nemuselo bejt. Syrovej, drsnej příběh, kterej se odehrává v přesně v těch dobách a tom prostředí, který tak hezky vykresluje. Skvělej příběh, každá postava tady má svoje místo. Takže pokud vám nevadí kurvy, chlast, drogy, sex, násilí a to všechno dávkovaný v takový míře, že to není někde na hraně vkusu a snesitelnosti. Tak hurá do toho. Já byl nadšenej. Hodně postav si oblíbíte, některý vás serou a tak nevadí, když se jich někdo zbaví. Ano, tohle je jeden z těch TOP seriálů. Doba a téma kde se příběh seriálu odehrává jsou v mojí oblibě, takže ano - tady se mi to trefilo perfektně do vkusu. Když přidám skvělý postavy, žádný tuposti a suprovej příběh, tak nemůžu jinak... 90%
Invalida (2023)
Nečekal jsem nic. Ale dostal jsem velice slušnou zábavu. Dlouho jsem se u komedie "z dnešní doby" takhle nenasmál... 70%
Zhoubné zlo (2021)
Masakr, nářez. Nářez a masakr. Wan zase potvrzuje tu svojí hru s divákem, hororově thrillerový napětí. To dneska v hororech/thrillerech hrozně chybí. Buď je všechno předvídatelný a nebo trapný. Tady se všechno dobře doplňuje. Krásná práce 75%
Stáhni a zemřeš (2019)
Atmosféra, obsazení, zasazení příběhu do dnešní doby - to všechno dobrý. Originalita, předvídatelnost - tam už to pokulhává. Horor někde mezi Kruhem a Nezvratným osudem. Lepší průměr, ale jako jednohubka fajn podívaná... 55%
Oldboy (2013)
Tak zase něco, co stojí za povšimnutí. Původní dílo jsem ještě neviděl, ale tohle je přesně ten typ filmu, kterej si dám vždycky rád. 75%
Temný dům (2020)
Po dlouhý době jsem konečně narazil na solidní mysteriózní thriller. Vtáhlo do děje a bavilo. 70%
Mezi živly (2023)
Jednoduchej příběh nesoucí hromadu důležitých maličkostí a odkazů do života. Věci, který děti teprve poznávají a dospělí občas zapomínají. Veselá, vtipná a barevná pohádka, která je pro každýho. Naší malou to bavilo a bavili jsme se všichni. A o to tady jde ne? 85%
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Reálně film o ničem. Žádná hlubší zápletka. Hektolitry krve a pár bubáků to nezachrání. Atmosféra je taková houpačka a prostředí ve kterým se film odehrává je vyloženě nezajímavý. Takže suma sumárum 50%