Recenze (241)
Bílá žába (2012)
White Frog se zprvu tváří jako drama, ale když se nad filmem trošku zamyslíte, tak zjistíte, že je ve filmu pár věcí špatně. Např. představitel našeho hlavního hrdiny Nicka Younga je 18 letý člověk, co si v tomhle filmu hraje na 14. leté dítě. Kdyby na to alespoň vypadal, ale ne. Až bude v kurzu nějaký jiný film, kde se budou vyskytovat takovéhle s prominutím blbosti, tak se na to nebudu ani dívat. Líbí se mi ta americká naivita o tom, jací jsou to všichni boháči, jaký mají všichni štěstí ... bože
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Tento film je takovým malým ztělesněním všeho, co si od akčního filmu představuji. Zas až tak netlačí na děj, pohodová oddychovka s Tomem Cruisem v hlavní roli, který je takovým ztělesněním Mentalisty ve filmu.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Bez zbytečného přemýšlení je tohle pro mě absolutní TOP film všech filmů. Právem je to nejlepší film zde na ČSFD. A nejlepší na něm je ta lidskost, která z něj vyzařuje.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Tento film nelze hodnotit jinak!
Modrý blesk (1999)
Ajaj, to byla zase komedie! Až mi vylezly oči z důlků.
Zpátky ve hře (2005)
Přiznám se, že jsem se řezal smíchy v některých scénkách, ale to je tak vše. :-)
Lovecká sezóna (2006)
Film odkazující na Shreka a zesměšňující téměř cokoliv.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Chrám zkázy mi docela nesedl, ale i tak je to super film.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Super snímek, na který je slast pohledět. Jsem rád, že jsem byl schopen se po tomhle filmu zvednout z gauče a odejít na nákup.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
A nic nebude jako dřív! I na tenhle film doplatilo to, že dříve už to bylo o dost lepší a divák v dnešní době žádá něco extra.