Recenze (929)
Panství Downton - Série 2 (2011) (série)
Mě tam prostě štve to plynutí času. Najednou se další díl odehrává o 2 roky později, ale řeší se tam pořád to stejné, všichni vypadají stejně, nikdo nezestárl. Ať mi nikdo netvrdí, že ty nóbl paničky budou mít jeden a ten stejný účes už od roku 1912.
Panství Downton - Série 1 (2010) (série)
Tady jednoznačně vládne Maggie Smith.
Dvě těla na pláži (2019)
Cože?
Ledová archa (2013)
V půlce jsem to chtěl vypnout, ale pak jsem si řekl, že se to možná zlepší. Ale ono ne. Šílená slátanina.
Moře klidu (2021) (seriál)
Dobré sci-fi, zajímavý nápad a atmosféra opuštěné stanice funguje dobře. Občas mě ale štvala kamera, hlavně v prvních dílech, kdy má pořád potřebu uhýbat do prázdných chodeb a tmy. Chápu, že to dodává na napětí, ale když je to tam 5x za díl, tak už to omrzí. A taky tam trochu nefunguje čas. Jak dlouho ten děj trvá, den nebo víc?
Godzilla vs. Kong (2021)
Oscarový scénář je asi to poslední, co bych u takového filmu čekal. Ale proboha, přečetli si to ti lidi alespoň po sobě?
Mary a Max (2009)
Nečekal jsem, že mě to tak zničí.
Yesterday (2019)
Zajímavý nápad, ale mám pocit, že by z toho šlo vytěžit víc. Je to takové nějaké prázdné.
Duna (2021)
Velká očekávání se bohužel nenaplnila. Nevím, jestli je chyba na mé straně, ale až do začátku filmu jsem netušil, že to má být rozděleno na více dílů. A bohužel jak píše Mr. Hlad, je to taková navoněná bída. Má to téměř 3 hodiny, ale než se pořádně začne něco dít, tak to skončí. Pochválím ale skvělý casting, výborně se na to dívá, a díky bohu tam nehraje Sting ve slipech. Přesto si myslím, že to mohlo být o dost lepší, a taky i kratší.
Není čas zemřít (2021)
Blockbuster, u kterého můžete docela vypnout mozek a sledovat, jak Bond dostává nakládačku a k tomu tam pořád něco vybuchuje. Mohlo to být kratší a úhlavní padouch mohl být lepší. Rami Malek je sice fajn, ale pokud jeho postava nemá pádný motiv, tak to moc nepomůže. Solidní zakončení Craigovy štace, který pro mě zůstává nejlepším Bondem.