Recenze (557)
Escobar (2017)
Mozno tym, ze som predtym videl Narcos, to nebolo to “orechove”...
Zemřít mladí (2019)
Slusne natoceny/rezirovany sracka pribeh/scenar...
Králíček Jojo (2019)
Topka...uzasne detske herecke vykony. Presvedciva mama...kopec dalsich zapamatatelnych postaviciek...paradne a poucne podany pribeh o demagogii...
Drahokam (2019)
Velmi slusny thriller...vyborny sandler...
Rambo: Poslední krev (2019)
Rambo je super. Jedna zo serii, ktora sa so mnou tiahla od detstva...skoda vsak, ze posledna cast je len nejakou fikciou, ako by vyzeral Kevin so Sam doma v stavnato-krvavej gore verzii...
Terminátor: Temný osud (2019)
Vyssie hodnotenie hlavne za nostalgicku poslednu tretinu filmu. Hasta la vista Terminator...
Joker (2019)
Pravdepodobne, po prvom pozreti, zatial za styri. Fenomenalny Phoenix, fajna hudba a dostatocne temna drama bez zbytocnych efektov. Vadil mi zatial len buricsky podton pribehu. Tak ci tak, tento Joker si zobral tie “najlepsie” vlastnosti z Nicholsonovho a Ledgerovho stvarnenia postavy.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Za mna velmi v pohode. Prva polka trochu nudna ale potom sa darcek pekne rozbali a ide jedna cool/sw/dojimava scena za druhou. Slusne ukoncenie serie.
Za sklem (2016) (seriál)
Tretia seria reze teda riadne do ziveho...
Coco (2017)
Najlepsi film na “dusicky” ...