Recenze (557)
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Ritchieovsky natoceny Pan prstenov...stavnate a super cool...
Logan: Wolverine (2017)
Mad MaXmen.....ultimatna buduca klasika...Terminator 2 nasej doby...neni o com...dodatok po precitani komentov....VERBAL, ty si take hovno co si o sebe tak vela mysli, ze mi to az pali oci a prinutilo mi ti venovat svoj drahocenny cas...
Sladký život (2015) (seriál)
Prekvapivo drsne...
Vojtěch (2015)
...aaale, mile to je...ma to kludne nabeh zludoviet...
Sebevražedný oddíl (2016)
Ach jaj zase raz...gotham universe mam velmi rad, ale toto tu nenaplnilo ocakavanie vobec...reziser, co to tocil by mal radsej robit dajake viacvrstve romantickontragickedramy...nie akcnaky...na noveho Jokera som sa tesil avsak Jared rolu bud nezvladol alebo mal velmi obmedzeny manavrovaci priestor...Harley je Tu dokonca herecky vyssie...nakoniec to skonci aj tak jak dalsi z filmov, kde hra Will alfa samca a kde sa to toci okolo neho...kopec logickych blbosti a hore spomenute zachranuje le sentiment voci dc universu a niekolko podarenych hlasok...
Jdi a dívej se (1985)
Tazky film...vyraz zvraskaveneho cela a nechapajucich oci hlavneho protagonistu je nezabudnutelny...
Westworld (1973)
Pozrel som tento filmik ako predvoj pred ocakavanou HBO seriou s rovnomennym nazvom. Je to vskutku vizionarsky film s kopou chyb avsak nadcasovost sa mu rozhodne upriet neda a to pri hodnoteni zavazilo. Verim, ze mnostvo filmov na cele s Terminatorom, Predatorom alebo aj Babicky dobijejte presne, sa Westworlom nechalo inspirovat.
Útok na Bílý dům (2013)
Chujovina...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
2 dni pred navstevou kina(sediac v druhej rade 3d prvykrat a asi uz furt) som si pozrel vsetky predchadzajuce epizody, teda okrem jednicky (na mna prilis rozpravkova). To co som videl v kine bolo zrejme ovplyvnene predchadzajucim filmovym maratonom, avsak, nic to nemeni na tom, ze to je jednoducho PECKA.... Milujem sexy Jedi...pri poslednej scene slzy v ociach a nadej v srdci...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Hrozne, strasne, velmi, neskutocne a moc preplacane...a nezachrani to ani TerminatoRock, ci decentna rozlucka s Paulom Walkerom...