Recenze (311)
Vévodkyně (2008)
Krásná práce s emocemi! Neskutečné provedení, úžasné herecké výkony. Film byl možná až zbytečné táhlý, osobně mi to ale nevadilo.
Kancl - Vánoce v Benihaně (2006) (epizoda)
Ty delší díly jsou slabší...
Kancl - Lovci gayů (2006) (epizoda)
Ps jsem, že předchozí díl byl nelepší a zasloužil by si 6/5* tenhle by si zasloužil 7/5*.
Kancl - Série 2 (2005) (série)
Lepší než první série, konec je úplně famózní.
Kancl - Večer v kasinu (2006) (epizoda)
Asi nejlepší díl. Ta zápletka! Scénáristi jsou boží. Stěží mi neukápla slza.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Násilné, nudné, zdlouhavé, nehezké. Hlavní postava, kterou nejde mít rád, špatně dialogy, zbytečné natahováné, max 5/6 dílů by stačilo. Za váš čas to nestojí. Navíc všichni herci vypadají stejně a nejde se v nich vůbec vyznat, kdo je kdo. K pokračování na další díly vás drží jen touha vědět, co bude další hra a proč je to nejpopulárnější seriál na Netflixu.
Hra na oliheň - Jeden šťastný den (2021) (epizoda)
Trapné zakončení, nudný díl
Viník (2021)
Neskutečné, jak lze udělat celovečerní film s konstantním záběrem do jedné kanceláře.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Nekoukejte na to!
War Machine (2017)
Pobavil jsem se. Zbytečně dlouhé, přesto zábavné.