Recenze (2 754)
Čarodějnice (2015)
Příběh o pošahané rodince! Čarodějnice je jen název filmu.
Baskin (2015)
Zase jsem naletěl na hodnocení na CSFD. Tohle byl horror? To byla amatérská sračka a ke všemu turecká! Jediné, co ušlo, tak byl hromadný zpěv v autobusu na písničku z rádia!
Ve sklepě (2014)
Až na tlustého, chlupatého sviňáka lízající záchod, to byla totální NUDA!
Ráj: Láska (2012)
To ale byla naivní kráva!
The Boy (2016)
Pro mne překvapivé rozuzlení :-)
Táta je doma (2015)
Měl přijít pořádný chlap svalovec, ze kterého bude mít bačkora respekt a přišel prcek Mark Wahlberg, který je o půl metru menší než Will Ferrell. Tohle nebylo nějak domyšleno. Dalo se na to koukat, ale jít na to do kina, tak se odstřelím!
The Demolisher (2015)
Ježíši, co to bylo? To točil nějaký student?
Forsaken (2016)
Další opravdu píčovina, po 15 minutách jsem to vypnul. Nenávidím amatérské nízkorozpočtové filmy, které točí SOCKY!
The Hive (2015)
Po 20 minutách - STOP a výmaz. To byla prostě kokotina na n-tou
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Dvojka trapná a nudná!