Recenze (2 750)
Locked In (2021)
Skladiště a ve skladišti jedna blbka a druhá blbka...
For the Sake of Vicious (2020)
Chlápek odtáhl ženskou do prvního patra a říká ji: "Netuším, co se tady děje?" Myslím, že to netušil nikdo! Děsná sračka!
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Sci-fi ala mezilidské vztahy. Ale dalo se na to koukat.
Napětí (2021)
Starý barák, zhasne se světlo a horror je na světě. Asi nejděsivější z filmu byl přijímací pohovor s vrchní sestrou...
Jakob's Wife (2021)
Zeleného upíra s lupenkou jsem ještě neviděl.
Held (2020)
Člověk až žasne, jak jsou někteří chlapi slepí a bojují o lásku takové šeredy :-)
Utajený pasažér (2021)
Spíše nuda, čekal jsem jako utajeného pasažéra, nějakou obludu, nebo plíseň.... a né černého pasažéra :-(
How It Ends (2018)
Skvělý, napínavý film...
Lucky (2020)
Debilní film s pojebanou babou, co má bradavici na nose.
Thunder Force (2021)
Dvě mandy ve filmu je už moc.