Recenze (2 750)
Nikdo (2021)
Herec se vůbec nehodil na akčního hrdinu. Neschopný už napohled. A i když se snažil být frajer, pořád to byla bačkora.
Oni (2021) (seriál)
Skvělý seriál. Ta nenávist a naschvály bílých.... :-) Bože, mít takovou pojebanou černošskou rodinu za sousedy, tak se asi zblázním 😳
Had (2021) (seriál)
Skvěle zahraný seriál se sympatickým obsazením a hlavně napínavý. Člověk si po shlédnutí říká, jak ti turisti můžou být tak hloupí a naivní...Ale i já jsem takto bohužel naletěl. Byl jsem v zahraničí, přivítán welcome drinkem Piña Colada. Bylo horko a nápoj s ledem bodnul. Pak najednou temno. Probudil jsem se až ráno, s bolestí hlavy, bez věcí, bez peněz a bez pasu...a místní policie se mi jen vysmála.
Honeydew (2020)
Co to jako kurva bylo? Amatérská sračka největšího kalibru. Odporná hudba, odporní herci, odporný příběh...a ke všemu skoro 2 hodiny totální nudy. Vždyť se tam nic nedělo. Chlápek s ženskou narazí v lese na domek, kde žije stařena...a tím příběh končí. Bože, taková ztráta času.😡😡😡😡😡
Godzilla vs. Kong (2021)
40% za efekty a triky. Co se týče obsahu filmu, naprosto vycucnuté hovno o ničem! A jakmile se na obrazovce mihla, malá, hluchoněmá, vystouply mi žíly na čele! :-(
Jako v bavlnce (2020)
Skvělá, krásná Rosamund Pike a napínavý film.
The Block Island Sound (2020)
To zase byla sračka ..... jupííí, letíme do nebíčka a je z toho horror. A chrochtajícího fotra mám taky...že by taky byl.....
Střípky (2021)
Nejdřív jsem se podíval na sériového vraha "Střípky" a hned pak na "Škrtič z Martfü" a maďarský škrtič byl mnohem lepší,zajímavější a napínavější. Z tohoto důvodu jen slabých 40%
Finding Alice (2021) (seriál)
První díl zaujal, ale po druhém dílu mám dost. Film o blbce. Takový filmů je spousty. Nemám chuť koukat na další pošahanou blbku, která si z pohřbu dělá šarádu.
Concrete Plans (2020)
Zpočátku to vypadalo nadějně, ale pak už se na to nedalo koukat. Hloupí dělníci makají několik měsíců zadarmo.... už to je thriller.