Recenze (220)
Víkend na chatě (2020)
Když se během dramatu občas zasměju, nedělá to z něj nutně komedii. Tempo a napětí je jak na horský dráze a to mi přišlo škoda. Všichni tam chlastají jako Dánové, což mi naopak přišlo zábavný, i když se dá čekat, že pak něco vybublá.
Známí neznámí (2021)
Vypůjčený scénář je fajn, ale nějak mi to v českých kulisách nesedlo. A píšu záměrně kulisy, protože tuhle vizuální vyumělkovanost nesnáším. Herci předvádí svůj standard a celý to vlastně ničím nevybočuje. Originál much, much better. Reálně to je 2.5 hvězdy.
Pepsi, tak co bude s tou stíhačkou? (2022) (seriál)
Že je ten titul až takhle přesnej a "co bude s tou stíhačkou?" se ptám až do samýho konce, mi taky mohlo dojít dřív. Bude, nebude? A ona nakonec nebude! Umocňuje to tudíž mojí nasranost. Tvůrci se mnou vyběhli, jako Pepsi s tím cápkem a to se nedělá.. Chyběl disclaimer: Tohle je bomba dokument - just kidding.
Trojúhelník smutku (2022)
Ten film je především dlouhý.
V kapradí: Film (2019)
Will Ferrel nezklame, zbytek týhle šaškárny spolehlivě. Zek Gandalfianákis... je vtipnej, ale na film to není :(
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
"A šla bys do toho znovu?" "Oh yeah, totally." To asi vystihuje celý to marný fňukání.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Ty vykyvy v kvalite tam jsou enormni. Obcas nemaji mikropribehy cas vygradovat, obcas se da predvidat konec (coz ale nevadi, protoze nastane cca po 10 minutach), obcas me to nezaujalo vubec a preskocil jsem to. Je tam ovsem par perel a ty se vyplati.
Co jsme komu udělali? (2014)
Takze v roce 2014 se tohle jeste mohlo na platne rikat? Je zajimavy, videt ten posun. Jako milovnik nekorektniho humoru a sarkazmu to beru. Mistama az moc povrchni a mimo realitu, ale to pricitam zanru. Jak rika klasik: Lidi se chtej bavit!
Utop se, nebo plav (2018)
Připomene to Do naha, což ale asi nevadí. Tady jsou (téměř) nahý dřív.
Stud (2011)
Čekal jsem, jestli se to nepřehoupne víc do stylu Americkýho psycha, ale marně.