Recenze (31)
Muž, který sázel stromy (1987)
Snímek, který opravdu potěší. Člověku zjeví, jak může být život krásný z pokory. Nádherně umělecky zpracované.
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Úžasný příběh tohoto zapomenutého hudebníka, nezapomenutelný zážitek z filmu !
Fargo (1996)
Fargovi bych dal pět, kdyby nebyly některé scény podle mně tak nepovedené. Jinak policistka je česky hrozně nadabovaná. I přes nějaké nedostatky nakonec celkem povedené.
Faunův labyrint (2006)
Není to špatné, ale nemůžu pochopit, že tento film je zařazen do žánru horor. Byla to spíše mysteriózní pohádka.
Griffinovi (1999) (seriál)
Nejdříve mi tento seriál přišel trochu mimo - byl jsem zvyklý na Simpsonovi a najednou se vynoří tohle. Na seriál jsem si zvykl, ale v češtině se mi to nelíbí, takže jedině v angličtině. Jinak v seriálu není těžká angličtina, bez titulek se to dá zvládat v pohodě. Je zde akorát jednodušší typ humoru, proto pouze k odreagování.
Baraka - Odysea země (1992)
Myslím si, že takovýchto originálních snímků by mělo být víc. Tento film se prožívá, ne sleduje. Film je přirovnávání k různým zemím a náboženstvím a je to vše krásně propojeno, i po hudební stránce.
Očista (2013)
Podle mně by si zasloužil lepší hodnocení, dobrý nápad - i když nejsem žádný specialista. Tenhle film má pro mně celkem vhodnou atmosféru - trochu horor, ne jako např. Saw, aby vám to drásalo nehty, ale spíše pro odpočinek :). Jinak pěkně zpracované masky.
Světová válka Z (2013)
Někdy až trochu americké, ale na pobavení stačí - pokud od toho tolik neočekáváte.
Kurz negativního myšlení (2006)
Abych byl upřímný, dlouho jsem čekal až něco takového najdu. Celkově film zvedne náladu, když člověk vidí, že i pesimismus může být k něčemu dobrý, tak člověk vidí i jinou stránku sebe sama. Někdy se tam té zloby objevilo trochu více, až někdy moc. Ale protože se toho držel, tak z toho vznikl zajímavý film s dobrou myšlenkou.
Než si pro nás přijde (2007)
Výborně obsazené - Jack Nicholson a jeho Sarkasmus :) + Morgan Freeman, celkově je to velmi dobře natočený film.