Recenze (541)
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood si dělá filmy podle sebe a nutno říct, že tenhle snímek, navíc s krásnou muzikou, je toho důkazem. Nezapomenutelný zážitek.
Na cestě (2006) (seriál)
Nemusím cestovat. Všechno uvidím:-)
Otázky Václava Moravce (2004) (pořad)
Když dělá velmi inteligentní člověk debatu na politické téma a rozumí tomu, je radost se podívat.
Město duchů (2008)
Super konverzačka. Anglickej humor po Americku.
Milionář z chatrče (2008)
O čem taky může být štěstí v neštěstí. Jediné co mi naprosto vadilo a hodně poškodilo film, byl konečný videoklip. Celý film realita a dá se říct pořád krutá a pak videoklip. Fuj. Ale na druhou stranu nechám pět hvězdiček, protože zážitek z celého filmu to vyváží.
Hvězdný prach (2007)
Úchvatná podívaná se skvělým hereckým obsazením. Řadím tuto fantazii mezi nejlepší za poslední dobu. Perfektní efekty jen umocňují atmosféru filmu. Michelle Pfeiffer je nádherná čarodějnice.
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Právem patří tohle dílo do top filmů na světě.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Opět typicky úchvatný Tim Burton. Sedl jsem k TV a jedním dechem jsem se dodíval do konce. Nádhera.
Ratatouille (2007)
Na tomhle animáku je vidět opět dokonalá práce týmu od Pixaru, kteří hoooodně koukali jak se co "peče". Nutno říct, že po pár minutách jsem zapomněl, že je animovaný. Až když začnou akrobatické výkony při ovládání vlasy si to opět uvědomím, ale nutno říct dokonalost sama. Seděl jsem od začátku do konce a čuměl:-).
Volný jako vítr (1973)
Jestli se nemýlím tak je to dobrodružný film o zálesákovi a vlku. Závěr je dost hustej a hlavně si matně pamatuji nádhernou hudbu a titulní píseň.