Recenze (230)
Mistři hazardu (2005)
Slušná prča,s obouma hercema.K tomu všemu slušný honičky v autech.:) 3*
Talentmania (2010) (pořad)
To samí jako ostatní podobné pořady.. Už je toho prostě moc..odpad!
Česko Slovensko má talent 2 (2011) (pořad)
První série je vždy nejlepší, teď už se vše jen opakuje. 3*
Česko Slovensko má talent 3 (2012) (pořad)
Je to stále to samé...už celkem ohrané...2*
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
odpad! hlavně za Ewičku...Pubertální střívko....
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Sorry ale tohle je jak další nepovedený díl "starodávné" Superstar :-X odpad!
MasterChef (2012) (pořad)
Nezaujalo mě to natolik, abych mohl říkat "to byl prostě hustej pořad", jelikož nejenom že mi byli porotci nesympatičtí a vypadali jako když neumějí uvařit ani kakao,ale celá soutěž tak nějak o h...ě. 1* za některé lepší momenty.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Hezký film,ale nevím proč, občas jsem nudou usínal. 3*
Koření (2005) (pořad)
Na to že je to na té "blbé" Nově, tak musím říct že velmi zajímavý pořad! Asi jeden z mála na Nově kde nás netahají za nos a mluví pravdu :D:) 4*
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Krásný film s ještě hezčí "muzikou" :) Nečekal jsem tak dobrý herecký výkon od Granta(jelikož ho moc nemusím),ale fakt good. 4*!