Recenze (230)
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Nemám problém se kdykoliv na "dvojku" kouknout, díky Potměšilovi je to stále prča..3*
Byl jednou jeden polda (1995)
Super komedie...Super L.Potměšil...Zábava za 3,5*
Prokletí domu Winchesterů (2009)
Tak teda nic moc...nepůsobí to na mě prostě moc pozitivně takovýto "horor"... Asi jeden z nejhorších,ale zas tolik jsem se nenudil..2*
Krok za krokem (1991) (seriál)
80% dílů se mi líbilo.. Sranda v žádném dílu nechybí, a skvělý je hlavně "Kouďák" :-D:-D! 3,5*
Linkin Park: A Thousand Suns World Tour (2011) (koncert)
CD A Thousand Suns patří k mému nejoblíbenějšímu..Skvělá práce chlapci!!! 5*
Linkin Park: Castle of Glass (2012) (hudební videoklip)
Novodobý song LP,který mě moc potěšil i svým klipem. Prostě pecka ikdyž už to není úplně jako ti staří Linkini. Ale hlavně ten klip prostě o něčem je.Tak jako všechny klipy této skvělé kapely. 5*
Linkin Park: Live in São Paulo (2012) (koncert)
22 písniček odehraných/odzpívaných na 200%, skvělá atmosféra,spousty fanoušků,a jak typicky "rockový" songy,tak i novější,modernější této době, od této úžasné kapely která mi přirostla k srdci ze všech nejvíce!!! 5* (škoda že něco podobného nezažijeme zde u nás v ČR:(
Plnou parou vzad! (2002)
Lehce nadprůměrná komedie, která je vcelku vtipná!! 3,5*
Mentalista (2008) (seriál)
Chytré,vtipné a někdy dost vtahující děj, A celkově krimi seriál,který si i díky dobrému Simonu Bakerovi zaslouží z mé strany určitě 3*
Ctihodný občan (2009)
Nemůžu si pomoci,ale prostě mě to strašně bavilo,a tajil se mi dech při sledování celého filmu.. Skvělý děj..Možná někdy trošičku překombinované,ale po druhém shlédnutí Ctihodného občana,jsem byl plně rozhodnut pro 5*