Recenze (891)
COOL TRAIN aneb 5 let na COOLu (2014) (pořad)
Já se bavil a k tomu se i dozvěděl něco ze zákulisí. Co víc si přát.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Asi je ještě brzy hodnotit, ale proč ne. Po prvních šesti dílech nadprůměrná spokojenost. O to větší, že je seriál z české produkce. Neříkám, že všechny díly jsou nabitý humorem, ale opravdu slabší jsou ve finále zatím dva. Zbytek jsem se bavil, možná i proto, že trochu vím jak to v podobném bussinesu běží. Uvidíme jak dopadne druhá polovina, ale věřím ze s hodnocením dolů nepůjdu.
Divergence (2014)
Už od první chvíle, kdy frajer hodí očko na ústřední čubičku, bylo jasný že snímek si hodí procházku do análních sfér. A taky že jo. Druhá půlka je už vyloženě komedie. Aspoň už vím že láska dokáže cokoliv. Tady chyběli už jen upíři a vlkodlaci, u kterych by si čtrnáctiletý pipinky mohli hladit rozkroky a bylo by to úplně mocinky fajn.
Domácí vězení (2014)
Mohla to být vynikající hororová komedie. Stačilo jen se rozhodnout včas jakým směrem půjdeme.. A ne to změnit dvacet minut před koncem... Konec to zachránil, alespoň na ty tři bambule.
Dovolená za trest (2014)
Sandlerovina. Nic víc nic míň. Nenasere ani nijak extrémně nepobaví. Vtipné momenty střídají trapné, ale on už to ten Sandler jinak neumí...
Equalizer (2014)
Oproti zdejší elitě (ano myslím tím vrchní pozice a dámské pohlaví(i když...)), já to žral.. Nebo snad jde nežrat film, ve kterém černoch vyvraždí polovinu Ruska?? Taková jednočlenná neporazitelná armáda(...ano, hláška z Black Dynamite...), která je zabalená v moderním a atraktivním hávu a vy nemusíte přemýšlet o ničem, jen vypnout a počítat kolik Danzel rozlouská hlaviček.
Ex Machina (2014)
Jeden z tech filmů, kdy vám je všechno vysvětleno už v traileru a který nepřijde s ničím zajímavým. Příběh o umělé inteligenci schvaluji, ale příště trochu jinak. Nuda
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Chápu, touha vydělat prachy je větší než vytvořit kvalitní snímek. Vzít slušný rozjezd a pěkně si s ním vytřít áčko. Přesně to se stalo. Nejenom, že zvýšení přístupnosti, způsobilo rapidní pokles filmové zábavy, ono i rádoby omlazení teamu bylo já škodu. Hned při první scéně, jsem si říkal jako parádu by Caesar nedělal s kulometem v jedničce a co udělal zde. Jedeme dál. Herci. Ani by nevadilo, že sem nikoho neznal, ale spíš to, že stáli za píču. Nevýrazní a nudní a buchtičku rozhodně ne. Maximálně na odložení přebytečné dávky genetických informací. No a finále bylo opravdu grandiózní. Opravdu dlouho se mi nestalo, že bych se modlil až snímek skončí. Proste trapas. Protivníci si nejdříve měli zkontrolovat, zda já hlavních nemají uzly a nebo špunty. Vše zle a mě mrzí, že slibnou oddychovku jako byli expandables nahradilo tohle hovno. Nechci tím říct, že jednička a dvojka byli bůhví co, ale bavil sem se. Tohle bylo k pláči a jedna hvězdička opravdu jenom z úcti. Když by to byl pouhopouhý akční film, s odpadem neváham.
Grandhotel Budapešť (2014)
Zábavné. Avšak na jedno použití. Dokážu.si i představit, komedii v podobném duchu avšak s více prvky například z gastronomie. Trošku zkombinovat s Hele kamo kdo tu vaří a za sebe můžu říct, že bych byl spokojen...
Chraň nás od zlého (2014)
Recyklace snímků o vymítání ďábla, kdy to zrecyklované nemusí býti vždy dobré. Zkouknout jo, ale zkrátit, vyměnit herce a nebo nenatočit.