Recenze (567)
Pouta (2009)
R O Z T A H A NÉ
Legenda o sovích strážcích (2010)
Moc krásně zpracované, animované dobrodružství s prvky fašismu a pána prstenu. Pastva pro oči i uši. Přesto se nejedná o nic originálního. Boj dobra proti zlu je věčné téma a vyskytuje se téměř v každém druhém filmu, ale tady to přímo bije do očí. Bavil jsem se, nicméně přesně tohle je ten typ filmu, který nechci vidět víc než jednou.
Lambada! Zakázaný tanec (1990)
Krásná Laura Harring
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Příjemné pubertální odpoledne s Nickem slaughterem jsem měl moc rád :)
Terminator Salvation: Temný počátek (2009) (seriál)
Grafická stránka mně připomněla první díly Tomb Raidera na PC. Animace jsou kostrbaté a neohrabané. Nadruhou stranu si seriál udržuje určité napětí. Především kovový skeleton pronásledující Moon Bloodgood a jeho parťáka mi naháněl hrůzu. Hodnotím proto dost střízlivě. Jsem totiž velkej fanda Terminatora :)
Fighter (2010)
Možná kdyby tam nehrál Bale a Wahlberg, tak bych hodnotil líp ale tyhle dva herce FAKT nemusím.
Moje rodina (2000) (seriál)
Příjemný sitcom který mně nejednou velmi příjemně překvapil. Velký podíl na tom má český dabing, který se k hercům perfektně hodí. U prvních dílů z první série jsem se zatím smál skoro pořád. Doufám že to bude jen a jen lepší.
Pán much (1990)
Knihu jsem nečetl ale věřím že je lepší než film.
Králova řeč (2010)
Krásnej film, opravdu povedené. Doufám že si Colin Firth i Geoffrey Rush odnesou oscary, protože dívat se na oba herce je opravdu radost :)
Černá labuť (2010)
Nejúžasnější na tomhle filmu je to, že zaujme i lidi který o baletu neví vůbec nic.