Recenze (567)
Ulice (2005) (seriál)
splašky
Pouť (2010)
Ten kdo šel jako peregrino do Santiaga de Compostely ví, že tato dlouhá a náročná cesta je vyjímečným a nepopsatelným zážitkem. Já osobně jsem v roce 2010 tuto cestu podnikl s bláhovým přesvědčením, že na konci cesty se stane nějaký zázrak který vyřeší mé osobní problémy. Cestu jsem nakonec nedokončil. Přičítám to tomu, že jsem nebyl připraven a cestu jsem nepřijal jako výzvu, ale jako boj se světem. Tenhle film je příjemný, ukazuje že když se na jedné cestě potkají lidé z celého světa, může mezi nimi vzniknout něco jedinečného a neopakovatelného. Cestu do Compostely mám do budoucna stále v plánu 80%. V roce 2015 jsem poutní cestu dokončil a s odstupem času musím říct, že je to jedna z těch věcí na které do smrti nezapomenu :) V roce 2023 jsem svou pouť opět oprášil a vydal se ze svého rodného Brna do Mikulova, odkud mám v plánu pokračovat dál přes Rakousko...
Max a maxipříšerky (2009)
NÁDHERA !!! Hudba, příšerky, Max Records, dobrodružství, myšlenka o dospívání dítěte, NÁDHERA !!!
Akta X (1993) (seriál)
Ta kouzelná znělka mě provázela dětstvím a i poletech to kouzlo nevyprchalo. Seriál je to úžasnej, záhada a napětí jsou mojí krevní skupinou.
Hisss (2010)
Film o člověku, který se tak bojí smrti a nemá žádné morální zásady že je schopen toho nejhoršího :)
2012: Čas na změnu (2010)
Jeden z nejzajímavějších filmů nejen o roce 2012
V peřině (2011)
Takovej kýbl hoven jsem ještě neviděl
Tyson (2008)
Železný Mike vyslečený téměř do naha, jak v ringu tak i v životě.
Příběhy kožených kalhot (1974)
jednu hvězdu za ty hezký kozičky a prdelky
Delta fór (2007)
Trochu mi to připomnělo Lampasy od Ivana Reitmana, jen s tím rozdílem že tohle bylo opravdu trapný až na půdu.