Recenze (568)
Delta fór (2007)
Trochu mi to připomnělo Lampasy od Ivana Reitmana, jen s tím rozdílem že tohle bylo opravdu trapný až na půdu.
Odcházení (2011)
Příjemná poeticko-politická satira.
Green Lantern (2011)
Příjemné, zelené, hrdinské a svižné pokoukání.
Sucker Punch (2011)
Takhle nějak si představuju moderní pohádku.
Zrození Planety opic (2011)
apecalypse
Parfém: Příběh vraha (2006)
Po dlouhé době film který mi vyrazil dech a naplnil ho tou nejúžasnější filmovou vůní za posledních pár let.
Strom života (2011)
Zajímavé, nicméně nepůsobivé
Maska (1994)
Maska nebo placka?
Drive Angry (2011)
Takové filmy už prosím netočit !!!!!!!
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Život je cesta