Recenze (571)
To se mi snad zdá (2023)
:D :D je to taková směs tragikomedie ale fakt jsem se už dlouho takhle nenasmál :D :D jsem zrůda? Možná!
Pásky z Nagana (2018)
Událost z Nagana roku 1998 která otřásla celým hokejovým světem !!! V hlavních rolích Ivan Hlinka jako trenér a nejlepší tým České republiky !!!
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Myslím že v originále s titulkama by to bylo ještě lepčí.
Kandahar (2023)
Předvídatelnej a fakt nudnej film a ztráta času
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Bordel o hovně
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Je to jako bejt na dovolené s partou Němců
Tanec s vlky (1990)
Nádhernej film
On se bojí (2023)
Myslím že u tohodle filmu je hodně důležitý v jakým momentálním psychickým rozpoložení se zrovna nacházíte. Je to nevšední trípek a proto velký +
Road House (1989)
Vtipný Béčko co se dostane pod kůži
Halloween (1978)
Poprvé shlédnuto v roce 2023, což tento kultovní a všemi obdivovaný horror v mých očích sráží na kolena.