Poslední recenze (55)
Krvavé léto v New Yorku (1999)
Chvílemi mi připadalo, že spolu jednotlivé scény soupeří, která bude víc nesmyslná. Od Spika Leeho jsem zatím viděl dva filmy, oběma jsem dal pět hvězdiček. Ale tohle vypadá, jak kdyby to natáčel někdo úplně jiný. Zklamání.
Insomnie (2002)
Tohle je holt takový průměr. Nolan holt musel udělat nějaký film pro studio, aby se prosadil. Nemějme mu to za zlé. Pořád je to lepší než Fincher, který udělal něco horšího nedávno.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Uvolněte se jsem měl rád, tohle je totální sračka. A upadá to čím dál víc.