Recenze (31)
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Extrémně předvídatelné, neoriginální a nudné. Další stereotypní "teen" výplod Netflixu, kde najdeme "divnou a introvertní" hlavní postavu, s kamarádem, který se jí původně nelíbí a hlavní záporák filmu je kdo jiný než školní sportovec. Celý seriál je jedno velké klišé se špetkou populárního Stranger things, předpokládám, že za účelem oživení tohoto jinak zcela podprůměrného výtvoru. Jedinej Stanley to tahá. Od autora The End of the F***ing World jsem čekal víc. 45%
Oscar 2020 (2020) (pořad)
Musím říct, že tento rok zde soupeřili velice kvalitní a všeobecně skvělé snímky. S touto částí jsem nadmíru spokojen. Co mi ale vadí je poměrně nudná a nezáživná show. Nechci konkrétně někoho schazovat, ale myslím si, že politické proslovy, otřepané vtípky a podobné, mohli být klidně ušetřeny. 60%
Parazit (2019)
Nemám slov. 97%
Joker (2019)
Šokující 95%
Podfukářky (2019)
Téměř jediný důvod proč se na to dalo koukat je Anne Hathaway. 60%
Na dlažbě (2016)
Jednoduchý, přesto poutavý děj s hlavou a patou, dobrým obsazením, nějakou tou pointou a sem tam i vtipnou scénkou. Dle mého film hodný i těch 4 hvězd. 75%
Debbie a její parťačky (2018)
Slabý odvárek předchozích čtyř verzí Dannyho parťáků. 30%
Městečko South Park - Scott Tenorman musí zemřít (2001) (epizoda)
Nejlepší epizoda South Parku. 100%
Pátá rychlost (2002) (seriál)
Další ohavná kopie Top Gearu. 10%
Živí mrtví - Zásadní otázka (2017) (epizoda)
Eugene to tam docela zabíjel, jedna scénka lepší než druhá :-) 90%