Recenze (281)
Strážci - Watchmen (2009)
Zatim patrim do sorty lidi, kteri cetli komiks, ale vadilo jim, ze tam neni zadna vyraznejsi vlastni invence rezisera. Opticky byl film vyborny. Co se deje tyka, orientoval jsem se lepe nez v komiksu samotnem. Nicmene to bylo dosti dlouhe a misty hodne natahovane a nezazivne. Zejmena pro lidi, kteri komiks necetli a cekali neco na zpusob Transformers nebo Batmana:) Celkove hodnotim pozitivne. Prevest film z komiksu na platno se povedlo. Film neni standartni, je tam spousta dejovych zvratu, a kdyz si budete myslet, ze uz je konec, zjistite, ze mate pred sebou jeste kus filmu.
Nezvěstní v boji (1984)
Otec to miloval, ja mel radsi kungfu :D
Úpis (2005)
Preplacane, az oci prechazeji a mysl nepobira. Souboje neprehledne a nijak propracovane, nektere efekty neskutecne hloupe a primitivni. Kdyz ve tricatych letech chteli udelat zaber lidi bavicich se v aute, muesli za nimi promitat na platno ubihajici mesto. Tytez "efekty" jsem mel moznost videt zde s tim rozdilem, ze byly barevne.
Apocalypto (2006)
Posledni mohykan je porad jeste silnejsi a lepsi. Nicmene i Apocalypto ma sve kouzlo 7/10
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Tady neni potreba nijak vymyslet nejake slozite popisy tohoto snimku. Fincher proste umi.
Yes Man (2008)
Po Boratovi za poslednich par let nejzabavnejsi komedie
Wrestler (2008)
Zivotopisne filmy me obvykle nebavi, ale na Rourka jsem byl zvedavy. Byl jsem mile prekvapen jeho vykonem. Docela slusny film. 7/10
Match Point - Hra osudu (2005)
Jedine, co si zaslouzi vyzdvihnuti, je zaver. Ten jediny mel spad, byl neokoukany a nadprumerny. Cely film byl na muj vkus prilis roztahany.
10 000 př. n. l. (2008)
Byl jsem tak negativne naladen, az jsem byl mile prevapen. Emmerich me normalne nijak neuchvacuje...spis nebavi. Ale tohle me docela bavilo.
Hancock (2008)
Neucelene, jakoby tomu filmu neco chybelo.