Recenze (281)
Libenjyeo (2018)
Rozpačitý děj, hlavní postava absolutně bez výrazu a emocí jako T1000. Ale ty souboje...ty jsou fakt parádní. Žádné lítání, jen velice pěkná choreografie. Není to všechno na jedno brdo. Akorát zabít 100 chlapů a ani se nezadýchat....to je takové... spíše směšné
Naši sousedé Jamadovi (1999)
Tento film ocení zejména dospělí lidé, kteří mají vlastní rodinu, takže nízké hodnocení některých diváků docela chápu. Až dospějete, pochopíte to :D Bylo to velice vtipné.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Slušný film DiCapriem, za který byl Oscar hodně nezasloužený. DiCaprio má lepší role a lepší filmy. Tohle by bylo daleko lepší, kdyby to byla třeba komedie. To by ta DiCapriova nepodchladitelnost a neinfekčnost měla logický základ. 7/10 PS:asi nejlepší napadení medvědem na filmovém plátně.
Baramui paiteo (2004)
Za vetsinu souboju ***** Za obsah filmu+herecke vykony *** Prumer je **** :) A metal se tam fakt nehodil, ackoliv jsem metalista.
Fargo (2014) (seriál)
Temny pripad je lepcejsi a neni tam tolik stupidnich lidi...
Johnny English se vrací (2011)
Velmi mile prekvapen! 7/10
Muž z oceli (2013)
Docela jsem si to uzil a to postavu Supermana nesnasim i v komiksu. 8/10
Příběh kmotra (2013)
Vida, blyska se na lepsi casy. Vetchy je momentalne jednim z nejlepsich soucasnych hercu vubec.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Nejni to uplne na 4 hvezdy, ale porad me to bavilo vic jak Van Helsing:)
Enderova hra (2013)
Knihu jsem necetl a je mi to fuk, ale tohle scifi je paradni jako film. Vsichni vime, ze Hobit se take uplne nedrzi tematu a vsichni vime, ze u filmu proste nektere zakonitosti plati jinak nez v knize. Proste pekne scifi stojici za shlednuti. Hlavne ta psychologie. Zaver pro mne nebyl prekvapivy. 8/10