Recenze (683)
Bastard (2023)
Pre mňa jeden s naj filmov tohto roka.
Král Varšavy (2020) (seriál)
Kvalita oproti cz/sk tvorbe
Vzpomínka v mlze (2023) (seriál)
Polsky majster piece. Jakubik je velmi dobry herec.
Obchodníci s bolestí (2023)
Vyborny film a ukazka toho ako funguje farma trh. Emily je tu vynikajuca a pevne dufam ze na starobu prestane robit na sebe vyzazisticke pokusy aby som sa mohol na nu dalej pozerat ako na pani herecku. Za tuto rolu by som mej tu sošku dal
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Fajn Fantasy a Fajn Komedia. Bavilo ma to a nenudilo a to uz v mojom veku nebýva často.Dufam že to dostatočne zarobí aby chlapci svoj talent nezanechali.
UFO Švédsko (2022)
Pre mna veľmi milé prekvapenie vhodné pre celú rodinu. Atmosférou my to pripomina Stranger Things ale tu my vyhovuje ze ide o film.
Mandalorian (2019) (seriál)
Top StarWars seriál na disney+.
Pohádky jsou pro děcka (2022)
Pre mňa veľké prekvapenie s poľská ktoré chuti ako keby bolo s Francúzka.
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Top mini seria v roku 2022. Uz dlho ma nenadchnul misteriozny serial. Bravo pani scenaristi. Posledny diel je ceresnickou na torte.
Na seznamu smrti (2022) (seriál)
Jeden s naj serialov 2022