Recenze (683)
Henryho deník (2017)
Slušný film bez toho thriller efektu a práve preto dávam 4*. A ozaj Jaeden Lieberher ak sa neskazí bude s neho veľká hviezda.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Keby to bolo z US tak tam lietajú sošky a takto film bez povšimnutia.
El guardián invisible (2017)
Asi som už ozaj divný ale mňa to bavilo a sakramentský!!!
Vetřelec: Covenant (2017)
No prvá polovica dobrá ale potom nelogický kŕč. Prečo keď sa to dalo už potom aj bez Davida a nútene vtlačeného Votrelca. Pričom druhá polovica mohla byť krvavá rezba s prípadným vojenským komandom. Dúfam ale v pokračovanie aj keď pre mňa Prometeus bol lepší a ešte dodám že Damon Lindelof je pán scenárista aj keď ho niektorí nemôžu.
Příchozí (2016)
Sci-fi Film roka 2016
Dívka ve vlaku (2016)
Podla mna fajn thriller
Způsob vraždy (2016)
Neviem čo tu všetci máte ale pre mňa pohodovo plynulá krimi a myslim si že by sa to mohlo stať aj v real. živote.
Zátah 2 (2014)
čo dodať....... rovnako dobré ako jednička aj keď pre mna bude jednička asi vždy trošičku lepšia.
Nevědomí (2013)
Poctivý sci-fi ktorí ma hlavu a pätu.Bavil ma po celu dobu a to už dávno nebolo.
Domek z karet (2013) (seriál)
Spacey je tu KING OF THE HILL.