Recenze (683)
Euihyeongje (2010)
JOSSIE:(on, jako komunista, je ten rozdávající a chápající) a špatných vlastností jeho jihokorejského kolegy (kapitalista jde jen za penězi a soucit ho nezajímá), ale přesto to byl opravdu dobrý filmový zážitek. Prave tomuto ja verim.Zazil som dobu komunizmu a musim povedat , ze vtedy sme boli ovela lepsi ludia ako sme teraz.Tiez si myslim ze keby to bol film z USA.Tak prave ten severo korejec by bol zly.Preto velka pochvala scenaristom a hlavne producentom ,ze do toho sli a je to take ake to je.
Stolen (2009)
slusny film len velmi pomalicky sa odvijajuci.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
slusna,pohodova akcna komedia......... nic viac.
Super Mac (2010)
Za scenu v bufete davam 2*
Predátoři (2010)
Musim uznat ze nie je to neake svetoborne,ale ja mam Predatora skuknuteho viac ako 20 krat.Takze dostojne pokracovanie som cakal ako blazon.Konecne prislo a nie ziaden Avp klon z blbym dejom.Len som strasne zvedavy ako a co dalej.Mne by bodlo keby uz konecne bol dej zasadeny priamo na Predatorsku planetu a v povodnom zneni cize aj amici by museli citat titule heh;-). PS:Fakt vyborna nostalgia s dobrymi pridavkaminie ako AVP
22 výstřelů (2010)
Tak toto je pre mna prijemne prekvapenie.Po dlhom case kvalita s Renom.Prestrelky tu stoja za to a paci sa mi,ze Reno sa s nimi nepara. Vyborny gangstersky pocin,ktory mi pripomina Johnnyho To tvorbu.
A-Team: Poslední mise (2010)
Tak toto ma bavilo a dokonca mi ani nahodou nevadi stupidny scenar. Sharlto Copley je opat super a keby ho tu nebolo,bolo by zleeee.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
vyborne B-cko
Zombie Apokalypsa (2009)
Toto je presne na pomedzi skveleho filmu a slabeho filmu.Sceny su tu vcelku slusne aj krv tu spliecha.Prestrelky uz tradicne francuzi vedia,ale ten dej to je jednoduchost sama o sebe.Raz pozriet a uz sa za tym neobracat.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Co k tomu napisat.Jednotka sa dala prezit,ale toto je vlastne o com?Je to ako predvolebna agitacia politikov a vysledok je jasny.Nuda,nuda,nuda.Zkuknul som to az na DVD a zatial jednoznacne NAJHORSI FILM ROKU 2010 PRE MNA.