Recenze (683)
Tahle země není pro starý (2007)
Nebol by to zly film,ale chyba mu neaka konkretna myslienka.Takto je to film bez neakeho hlbsieho poslania.
Gangsteři (2007)
Kvalitnych gangsteriek je vzdy malo,preto 5*.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Masaker s nic moc dejom,ale je to masaker za 5*.
Lovci stínů (2007)
za trpazlika jedna *
Noc patří nám (2007)
Tento film vyzdvyhuju dve vyborne zvladnute akcne sceny(strela z brokovnice a nahanacka v dazdy).Inak vcelku slusny krimi pribeh,len skoda ze je v nom az moc dobrych policajtov(vlastne vsetci).
Odvlečen (2007)
chcelo byt to trosicku skratit,lebo obcas nuda.
Válečníci (2007)
Boje su prehnane,pribeh ujde,ale neprekvapi.Takze davam 4.
44 minut: Přestřelka v severním Hollywoodu (2003) (TV film)
realita ako ma byt a nie skryt sa za auto a gulky lietaju vzduchom
Krev a kosti (2004)
Jeden z najlepsich vykonov Takeshiho Kitanu.
Invaze světů (2005)
nedopozeral som to