Recenze (683)
Let (2012)
Denzel mal dostať Oscara za svoj výkon.
Mocný vládce Oz (2013)
Zbytočnosť ktorá ani nemusela vzniknúť.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Ďalšia bezmozgová filmarčina ktorá neurazí režijne alebo herecky,ale scenáristicky určite.
Banshee (2013) (seriál)
zatial jasna volba.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Viem že tam Cruise zo svojou postavou nepatri ale film je to dobrý aj keď koniec troška klasický Hollywoodský
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
medzi 3/4
Nespoutaný Django (2012)
Po KKX klan je to fajn film potom už tempo upadá a občas aj nudí. Christoph Waltz je tu jasne najlepší herec.Inač nič čo by ma neako prekvapilo.
30 minut po půlnoci (2012)
Režisérsky dobré ale nuda a bohvie čo je s toho vlastne pravda.
Až vyjde měsíc (2012)
absolutný súhlas s verbalom.
Resident Evil: Odveta (2012)
to už asi nemyslia vážne. Blbosť abnormálnych rozmerov.