Recenze (685)
Spider-Man 3 (2007)
Tak kvoli Raimimu(hlavne) a Spidermanovi ma vykopli s konkurencnej MZ(mydlozone),ale aj tak sa mu neidem pomstit.Je to moj nazor ze tato cela seria ide dole vodou a cim viac bude dielou,tym to bude horsie.Prejavuje sa to uz v trojke,kde jej scenar,rezia a hlavne niektore efekty stoja za nic.U mna to zachranili niektore sceny ktore su solidne a urcite fandom komiksu neujdu,ale nie som stoho neako na vjetvy.PS:Ja nezeriem Spidermana a hlavne Sama Raimiho ako niektory beriem to ako popkorn film leta aj ked je este len maj.
Million Dollar Baby (2004)
Nakoniec som sa priklonil k 3,lebo Clint ako herec je des a hroza.
Mimo zákon (2005)
Boze ten konec je uplne B-
Pavučina snů (2003)
Absolutna pecka.Pre fans of UFO a hlavne Stephena KINGa
Zelený svět (1996)
Tak tento sh@t by zvladnul aj Sam Raimi
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Jednotku som presiel ale film skoro nie.
Po krk v extázi (2004)
Ze by Vaughn bol tym mozgom Guya R?Skvely film odporucam pozriet.
Sin City - město hříchu (2005)
Najdite mi film ktory je natoceny ako Sin CIty a ozaj aspon na jednu ruku.
Casino Royale (2006)
Tak konecne Bond na urovni ktora tu este pred tym nebola.Uz ziadne nevyditelne auta,suche oblecenie a pretrepany herec.Je to konecne Bond ktoreho som dopozeral bez usmevu na tvari,alebo bez zavrenych oci s unavy.Super
Parfém: Příběh vraha (2006)
Berte to ako hodnotenie cloveka,ktory knihu necital.Preto u mna ako film za 3.Po reziserskej stranke je to ok,ale po stranke scenara to na konci filmu pokulhava a zaver ma uz nebavil vobec.Mali ho rozstvrtit.