Oblíbené filmy (8)
Poslední Mohykán (1992)
Poslední samuraj (2003)
Gladiátor (2000)
Forrest Gump (1994)
Avatar (2009)
Cyrano z Bergeracu (1990)
Zelená míle (1999)
Veľmi krásny film pri ktorom som mal stiahnuté hrdlo a po titulkách som ešte 10 minút sedel a dával si to dokopy.Výkony hercov,scénar,kamera,réžia.....to je tak perfektne zvládnuté,že k tomu ani nie je čo dodať.A príbeh,príbeh hovorí sám za seba,ten kto ho pochopí ostáava v nemom užase a ten kto nie sa bude nudiť až dokonca.
Nedotknutelní (2011)
Chvíľku som váhal či nedať len 4 hviezdičky, ale i na druhý deň sú dojmi z tohto filmu také silné, že nemôže byť iné hodnotenie ako 5. Nebudem opakovať čo už tu bolo povedané, len toľko, že človek sa pri filme na smeje a zároveň ho zasiahne. Je to majstrovský zvládnuté a celkový dojem umocňuje klavír Ludovica Einaudiho. Nádhera :)