Recenze (137)
Policajt ze školky (1990)
Myslím, že tohle není Arnieho obor. Pokus dobrý, ale raději zpět ke střílečkám.
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Třetí pokračování bohužel v úplně jiném tempu, čímž se mi potvrzuje, že dva díly a dost.
Policajt v Beverly Hills II (1987)
Axel Foley podruhé a opět skvělý. Ovšem Brestovo jednička byla legendární. Nicméně - stále jedno z nejlepších pokračování.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Zaručená kvalita v podání perfektního Murphyho v jeho nejlepším filmu.
Let číslo 93 (2006)
Člověk si představuje, jak hrozné to muselo být, ale až po shlédnutí tohoto snímku opravdu pochopí. Bezmocnost, zoufalství, naděje, odvaha a nakonec...smrt.
Pianista (2002)
Neuvěřitelně silný příběh s neuvěřitelně skvělým Brodym, o čemž svědčí i zisk Oscara. Polanski dokázal natočit film, který je naprosto autentickým pohledem na tehdejší dobu. Sám Polanski o tom ví své.
Amélie z Montmartru (2001)
Diamant mezi francouzskými filmy, úžasná vizuální stránka, brilantní a půvabná Audrey Tautou a to vše podkreslené skvělou hudbou.
Telefonní budka (2002)
Famózní psychologický thriller, který se celý odehrává na jednom místě a přesto nenudí a člověk je napjatý až do poslední chvíle. Colin Farrell tady byl naprosto geniální, klobouk dolů.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Celkem zbytečné pokračování perfektní české komedie. Vtip nechybí, ale svému staršímu bráškovi se nevyrovná. Jak se říká - "Dvakrát do jedné řeky nevstoupíš."
Sněženky a machři (1982)
Česká komedie pro mladé, která je v mém žebříčku pěti nejlepších českých z celé historie. "Viky, ty máš ale péro.", "Je to sice dál, ale zato horší cesta.", "Vydrž prťka, vydrž." - Miluju! :)