Recenze (233)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Excelentní komedie plná geniálních hlášek.Jeden z nejlepších českých filmů.
Ajťáci (2006) (seriál)
Masakr...málem jsem umřel smíchy....Graham Linehan se překonává a opět dokazuje, že britové jsou mistři sitcomů. Navíc výborné herecké obsazení, plejáda šílených postaviček a jeden Gotik. Paráda. Těším se na další řadu. EDIT: Druhá řada má po čtyřech dílech stejnou kvalitu, hlavně u prvního dílu jsem se smál tak, že mě to málem roztrhlo zevnitř :) Poslední dva díly jsou trochu slabší, ale stále velmi povedené. EDIT2: Třetí řada místy trochu slabší, ale stále jsem se s chutí zasmál. Zůstávám na maximálním hodnocení.
Aligátor II (1991)
Někdy kroutím hlavou sám nad sebou.Proč po mizerném prvním dílu si pustím ještě mizernější díl druhý?
Ali G Indahouse - Film (2002)
Ano, je to ulítlé, vulgární a šílené. Ale taky neuvěřitelně vtipné.
Amélie z Montmartru (2001)
Kouzelné, magické, skvělé. Dokonalá Audrey Tautou, výborná práce Jean-Pierre Jeuneta, a jasný film do mého top 10.
Apartmá v hotelu Plaza (1971)
První povídka dobrá, ale trošku zdlouhavá (3*), druhá povídka nudná a vcelku nezajímavá (2*) a třetí vynikající a velmi vtipná (5*).
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Chvílemi trapná, chvílemi vtipná, celkově ale docela zábavná blbina.
Asterix a Obelix (1999)
Není to takové jako kreslení asterixové, ale přece jen se první díl hrané verze docela povedl.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Po prvním díle určitě zklamání. První Asterix se alespoň trochu snažil jít ve stopách svého animovaného předchůdce, ale díl druhý je spíš na něho parodie. Ulítlý děj má sice pár vtipných míst, ale celkově jsem velmi zklamán. 30%
Austin Powers - Goldmember (2002)
Opět typický Powers. Ujetý, šílený, extrémně vtipný i extrémně trapný. To platí vlastně pro všechny tři díly série, takže hodnocení je u všech stejné. 5/10