Recenze (234)
Liga výjimečných (2003)
Lepší 2*. Film začíná velmi slušně a slibuje zábavnou podívanou. V druhé půlce se však něco "zvrtne" a začne být nudným a hlavně příběhově nezvládnutým. Herci se sice snažili, ale to film rozhodně nezachránilo. Triky jsou velmi rozporuplné, chvílema vypadají slušně, někdy příšerně. Celkově to není vyložený průšvih, spíš promarněná šance.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
V rámci žánru povdená komedie. Neobsahuje žádné hrubozrnné ani vyloženě sprosté scény, což je v teenagerovský komediích spíše vyjímkou. Obsahuje pár povedených scén, Julia Stiles a Heath Ledger hrají slušně, dívat se na to dá, slušná zábava na úterní večer. Lepší 3*.
Choking Hazard (2004)
Ohodnotit Choking Hazard je oříšek. Je to odpad, nebo snad pět hvězd? Každopádně je to ta nejlepší kravina, kterou jsem kdy viděl.
Jsem agent (2002)
Další z řady podprůměrných komedií Eddieho Murphyho. Nudná akce, jen pár zábavných situací a hlášek, nijaký příběh. Na páteční večer jako dělané, ale do kina bych na to nevlezl. Zcela zapomenutelný film.
Samotáři (2000)
Za poslední roky se v každé filmové sezóně stěží najde opravdu zábavný český film. Opravdu těch špičkových napočítáme na prstech jedné ruky. S klidným svědomím musím říct, že Samotáři mezi ty špičkové patří. Parádně ujetý příběh, výborná hudba, charismatičtí herci - to všechno dělá Samotáře jedním z mých oblíbených českých filmů poslední doby.
Troja (2004)
Troja je průměrný velkofilm. Výprava a technická stránka filmu je výborná, ani herci nebyli špatní. Tedy mimo "prken" Orlanda Blooma a Diane Kruger. Co mi ale na Troje vadí je hollywoodsky zmršený scénář. Autoři se z mě neznámého důvodu rozhodli nezapojit do příběhu bohy, na kterých vlastně celá Iliada stojí. Takže žádné jablko ani nesmrtelný Achilleus - toho sice trefí do paty, ale to je nejspíš velká náhoda :D . Výsledkem je slepenec typu "Jak to asi mohlo být". Celkově na mě tedy Troja působí jako prázdný příběh s výbornými triky a celkově i povedeným soubojem Achilla a Hectora. Slabších 5/10
Nico - víc než zákon (1988)
Steven Seagal mě nikdy neseděl, nemá mimiku a nehne brvou snad ani o vánocích. Nico je jeho první a zároveň nejlepší film jeho kariéry. Dost možná jediný, na který se dá koukat :D
Muž s červenou botou (1985)
Další bezcenný hollywoodský remake.
Top Gun (1986)
Jenom kvůli Žhavým výstřelům jsem si tuto slátaninu pustil podruhé.
Tři mušketýři (1993)
Chvílemi to působí jako nepovedená parodie.