Recenze (247)
Wolverine (2013)
Ad “oficiálny text distribútora”: Tak nemesis, hm… Bitka na život a na smrť… blabla… navždy poznamenaný… Ehm… Ak toto mal byť príbeh, v ktorom Woleverine rieši existenciálne dilemy vlastnej (ne)smrteľnosti, potom si neviem predstaviť tú nudu, ak ide o menej.
Pevnost na soudný den (2013) (pořad)
Vhľad do rodinky dominantného otca a jeho dospelých potomkov, ktorí svoje konanie podriaďujú tomu, aby sa mu zapáčili. Brrrrrrr.... Tak trochu dúfam, že to hrajú. V opačnom prípade si prajem, nech ten hrad rýchlo dokončia, nedobytne sa v ňom zabednia a nech v ňom ostanú do súdneho dňa. Skrátka, nech sa ten jeblý genóm ďalej nešíri...
Avengers (2012)
Ach, ja nešťastný poctivý (po)užívateľ čsfd… V súlade s novými pravidlami (viď včerajší Posol) som to predsa nemohla len tak vypnúť a hviezdovať nedopozerané!! Hm… Cca po 90-minútach sebatýrania môj mozog navrhol stav "akceptácia" a do konca stopáže som sa celkom bavila. Tak teda dve. (pozn.: spojené s rozhodnutím držať si všetkých filmových Avengerov od tela)
Lidské tělo (1998) (seriál)
Kde sa stala chyba, že mi na gympli pripadala biológia človeka ako najnudnejší, najotravnejší, najnenávidenejší predmet? Ešteže dnes, keď už som veľká a fascinovaná genialitou ľudského tela a života vôbec, máme tie internety a sama môžem dodať tvar a zmysel stovkám latinských názvov, ktoré som ako mláďa bifľošsky tlačila do hlavy. Alebo si pustím niektorý diel The Human Body, BBC...
Agora (2009)
Herecké výkony na úrovni hraného dokumentu. Akoby to ani nebol film, len ilustrovaná wiki pod heslom "Hypatia z Alexandrie". Moje filmové "ja" tak ostalo nenapapané, ale to matematicko-historicko-antináboženské mňaučí blahom. Za krásnu výpravu spokojná udeľujem hviezdičku, a za ten kop do prdele prvým kresťanom rovno dve.
Příběh čísla 1 (2005) (TV film)
Pí-ár jednotky na jednotku s hviezdičkou. Ak by som namietala tendenčnosť, nekomplexnosť či samoúčelnosť dokumentu, obviníte ma zo závisti. Tak len uznanlivo prikyvujem, dobrá práca veru... a angažovať Terryho, fakt šikovný ťah. S pozdravom nedocenená Eulerova konštanta.
Zachránci primátů (2006) (seriál)
NatGeo dokumenty sú snáď jediné, pri ktorých nemám nutkavú potrebu googliť zdroje. Babenky, aj tento je dobrý. Všetko, čo ste kedy vedeli o alfa samcoch... ...sa vám potvrdí.
Cena je správna (2013) (pořad)
...skúmať hranice trápnosti zábavných programov TV HNOJ nikdy nevydržím dlhšie ako 10 minút, teraz som dala cca polhoďku. Žeby prvá hviezdička na konci tunela? Ale houby... piatková apatia.
Mozek v akci (2011) (pořad)
Tak skvelý program a žiadny komentár? Ouki, tak začnem ja - hravé a interaktívne, s nabušeným obsahom a preveľmi chutnučkým moderátorom.
To vás uzemní (2013) (TV film)
Ohromujúci, bezhraničný, nepochopiteľný... podobné prívlastky niekto vrhá na Boha, niekto na vesmír, no moja maličkosť neprestáva byť fascinovaná ľudským mozgom. V jednej chvíli som bola pripravená dokument odpáliť "nič nové, popojedem...", ale vysvetlenie pokusu "ako sa dá na párty opiť bez kvapky alkoholu" mi údivom znehybnilo ksicht. (pozn. jupijupijé, môj koment je tu ako prvý:D pravdupovediac, ide o jediný dôvod, prečo vlastne vnikol...)