Recenze (2 023)
Garfield ve filmu (2004)
Fuj. Trapné, Po shlédnutí mě napadlo jen - proboha co to s tím vtipným kocourem provedli??
Austin Powers - Goldmember (2002)
Hodně ujeté a to já rád. Mnam.
Zelené peklo (2003)
Strašný zmatek. Už večer jsem si nemohl vzpomenout na co jsem se to díval.
Drsnej Shaft (2000)
Samuel zachraňuje jinak nudný film.
Čtyři bratři (2005)
Dobře natočené, ve starém stylu. A ano, jejich "matka" kazí film.
Úsvit mrtvých (2004)
hell yeah!! Cool zombie zábava. A ta tlustá bába je nejlepší. Teď mně omluvte, jdu si hrát na hřbitov...
Soumrak mrtvých (2004)
Tak u tohoto filmu se bavím královsky. Tento druh humoru mi sedí a oba hlavní hrdinové jsou roztomilý dementi, kterým fandím.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Stifler rulez! Kytkomrdi a psí hovno mě opravdu rozesmáli. Zábavné.
Den poté (2004)
Podívat a nepřemýšlet, užívat si efekty.
Wing Commander (1999)
Jedna * za otřískané stíhačky. Jinak o ničem.