Recenze (2 023)
Utrpení mladého Boháčka (1969)
60 léta byla opravdu zlatým věkem českého filmu a tento snímek je toho důkazem. Landovský hraje geniálně.
Prázdniny (2006)
Příjemné překvapení na poli romantických komedií. Láska nebeská sice není překonána, vřele však tento milý film doporučuji..
Odstřelovač (2007)
Absolutní průměr. Přímo ukázka průměrnosti. 50%
Kráska a Ošklivka (2008)
Nevěřím vlastním očím... fuj.
Cestovatel (2007) (seriál)
Podle mě výtečný a nedoceněný seriál, zajímavé téma cestování v čase, nechybí napětí a špetka emocí... Škoda že je již zrušen:-( McKidd je dobrý herec už od Říma, držím mu palce v další kariéře.
G. I. Joe (2009)
Ten dvanáctiletý hošík někde uvnitř mě se tetelil blahem z duchaprosté, nicméně z jeho pohledu ukrutně boží suprárny:-)
Formula 51 (2001)
Vyfuckovaná parádní gangsterka. Jackson a Carlyle v parádní formě, vtip, akce, moc povedené.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Sly je těžkej frajer!!
Rok jedna (2009)
Viděl jsem v záchvatu chřipky a smál se a bavil i přes ten zvláštní opar. Některé fóry za hranicí vkusu, ale ne mého:-)
Caprica - Pilot (2009) (epizoda)
Přesvědčilo mě to, že se svět BSG po ukončení seriálu může dále rozvíjet. Chci vidět víc.