Recenze (2 023)
Hacker (2015)
N.otně U.ondaná D.ramatická A.tmosféra. Měl jsem co dělat to vůbec dokoukat.....
The Whispers (2015) (seriál)
Hodnotit nebudu, ale pilot mě odradil. Ukrutně klišoidní a průhledné. Kdybych měl dát pilotu procenta, tak to bude 40% a nazdar, tímhle ztrácet čas nebudu.
Zocelovací kúra (2015)
Jupí....idiotský Ferrell is back!!!!! Bál jsem se že to Hart bude kazit a ono naopak, výborně se kluci doplňovali a já se zase jednou u (dle místních arťáků a IQoňů) intelektuálně zavrženíhodné stupidity královsky bavil.
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
Nekonfliktní, sluníčkový a citáty házející film. To chce náladu a kachní žaludek. Pokud ale víte do čeho jdete a nevadí vám to...proč ne. Simon Pegg mě hodně baví.
Zabijáci (2014)
Knížka mě příliš nenadchla, to její filmové zpracování je lepší. Výjimečně.
Focus (2015)
Pěkně natočená zlodějská romantika s prima zvraty. Nehledě na výborné herce a fešný vizuál ....
We Are Still Here (2015)
I když je atmosféra osmdesátek dokonalá a ta hororová se snaží ostošest, je škoda že když se řekne "V tom sklepě je strašný vedro." a "Ti sousedi jsou ňáký divný" víte hned o co jde a překvapení se nekoná. A sem tam mi trošku vadili i herci. Jinak je to přesně těch 60%
Neutečeš (2014)
Já jsem taky (verbale) před sbou viděl stařičkou Ikarii s Pecinovského povídkou "Házím ti laso, kamaráde", kterou jsem četl minimálně třikrát. Ale ta měla jasně daná pravidla, našláplý děj a parádní závěr. Škoda že to všechno v tomhle, jinak solidně natočeném, film chybí. I když to zpočátku vypadalo jako nekompromisně nadprůměrná záležitost, postupem času zájem upadal a po scéně v bazéně a její zbytečnosti jsme na 55%.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Já si nemůžu pomoct, ale hodně jsem si tenhle seriál užíval. Breaking Bad jsem musel během prní serie přijít na chuť, tady bylo hned jasné do čeho jdu. Jimmy a Mike jsou vážně výborně napsané postavy a tomu loserovi nejde nefandit. Pro mě záležitost na noční popracovní vyklidnění.
Sword of Vengeance (2015)
Bezduchá středověká řežba, plná zpomalovaček a filtrů. Přesně pro bezmozky, jako jsem já. Docela jsem si to užil. Jo a Roden, ten je tam taky.