Recenze (485)
Zrcadla (2008)
Slusnej atmosferickej horurek, s hromadou klise ale taky par zajimavejma napadama. Nemel jsem s tim problem.
Sedm statečných (2016)
Bezproblémový svižně ubíhající blockbuster, se všemi možnými klišé co si dovedu představit. Herecká parta ale dobrá, takže slušný průměr.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Vybroušená filmařina nejvyšší úrovně ...
Máma má raka (2016) (amatérský film)
Přes Labe, tam se utopili kluci ...
Star Trek: Do neznáma (2016)
Plná spokojenost! Třetí Star Trek nabízí přesně to co sem od něj čekal ... prostě další misi Enterprise, tedy hlášky, akci, technický prupovídky nedávající smysl, a Beastie Boys. Nic víc, nic míň. Tahle restartovaná série funguje dál naprosto skvěle, a nezbejvá než se těšit na další díly.
Stalingrad (1993)
Jak se tu asi všude dočtete, film nenabízí moc faktů ohledně bitvy o Stalingrad, není tam vysvětlený záměr, taktika, plán -Ani ze samotného dobývání tam není moc scén. O to tam ale v podstatě nejde. Film je postaven na co nejsugestivnějším vyjádření absolutní bezmoci, zoufalství, všeprostupujícího šílenství a úpadku jakékoliv morálky, vyjádřené pohledem čtveřice Německých vojáků. A tohle vyšlo perfektně - brutalita a surovost filmu je daleko před jeho Hollywoodskými následovníky, atmosféra a herecké výkony bez výhrad. Scénáristicky to sice není žádná hitparáda, film na konci ztrácí trochu dech, a v některých pasážích mi nebylo jasné co se přesně děje, ale tohle bylo vyváženo výše zmiňovanou atmosférou. Jo a Heřmánek je tam výbornej ! Můžu jedině doporučit - po skončení filmu ideální vyskočit z okna, nebo si prostřelit hlavu. Heil Hitler ...
Captain America: Občanská válka (2016)
Další standardní Marvel - kvalitní akce, hlášky, tuna postav, navíc skvělý Daniel Bruhl. Nepřekvapí, neurazí a pro mě lepší, zajímavější než Avengers.
Den kobylek (1975)
Velice zajímavý film, ze kterého úplně čpí ta povrchnost a falešnost Hollywoodu 50. let. Skvělý výkon předvádí zejména William Atherton, herec známý spíše z vedlejších rolí si zde střihnul hlavní a zhostil se toho jedna báseň. Spíš než o nějaký souvislý příběh je to opět taková exkurze do té konkrétní doby a místa, jako znám třeba ze Sladkého Života. Závěr je exkluzivní, to se tu dočtete ve všech komentářích. Nezbývá než potvrdit !
Kladivo na čarodějnice (1969)
Jednoznačně 100%. Zdrcující film.
Goldfinger (1964)
Goldfinger je podle mě nejtypičtější Bondovka s Connerym, a asi i nejlepší. Jestli si vybrat jeden 007 film, tak tenhle !