Recenze (1 555)
Vatel (2000)
Zajímavé. Film pojednávající o jedné královské hostině, jejíž přípravy má na starost de Condeho správce Vatel, v podání vynikajícího Gerarda Depardieu. Do toho přidejte intriky, milostné pletky krále, šlechtickou zábavu. Konec má jistou symboliku, přesto ten film měl větší potenciál.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Už trojka mi přišla trochu zbytečná, teď se to potvrdilo. Při sledování druhé poloviny jsem si připomněl Commando a přesně tak to taky dopadlo. Jinak Willis pořád ještě umí hláškovat, ale ty počítače mu fakt nejdou...
Koření života (2007)
Docela slušná romantika, ale komedie tedy ve filmu moc nebylo.
Hostinec „U kamenného stolu“ (1948)
Důstojné zpracování Poláčkovy knižní předlohy - výborná konverzační komedie.
Blade (1998)
Celkem slušná řezba, která stojí a padá s Wesley Snipesem.
Modelky na zabití (2005)
Opravdu strašný film. A to i přesto, že v něm je pár hezkých děvčat. Některé scény mi přišly jak z nepodařeného Scary Movie.
Most Wonderful Time of the Year, The (2008) (TV film)
Naprosto ideální film na Vánoce. Chemie mezi hlavními postavami funguje, celý film příjemně odsýpá a chvílemi jsem se přistihl, jak se při sledování spokojeně usmívám. Navíc Brooke Burns je fakt kočka.
Lucy (2014)
Vizuálně naprosto neuvěřitelné, Besson se odvázal v tom nejlepším slova smyslu. Samozřejmě pokud nemusíte Scarlett, tak máte problém. A hledat logiku v tom, jak snadno se dá projít se zbraní do nemocnice, na univerzitu apod., opravdu nelze.
Don Jon (2013)
Napoprvé mě film moc nezaujal, napodruhé už ano - je tam celá řada zajímavých momentů, od problematiky závislosti na internetové pornografii, přes zprvu nenápadnou partnerskou manipulaci, povrchnost křesťanské morálky, jedinou ale zcela zásadní řeč jeho sestry...
Divoké kočky (2000)
Pohodová záležitost, na kterou se dobře kouká (sestava Perabo, Bello, Banks, Moynahan). A když se rozběhne akce na baru, není co řešit. Navíc celkem slušný soundtrack.