Recenze (1 555)
Proměny (2009)
Prý vizuálně podmanivý film - no nevím, některé záběry naopak vypadaly jak z dovolené, kde někdo poprvé objevil zoom na kameře.
Meet the Feebles (1989)
Splatter v loutkovém provedení!
Útok žraloka (2009) (TV film)
Opět jsem se nechal nachytat na lákavý název. Ztráta času.
Snídaně (1994) (pořad)
Kdysi jsem to sledoval, dnes už na to nemám čas.
Redakce (2004) (seriál)
Některé díly byly nadprůměrné, jinak naopak podprůměrné.
Vzkaz v láhvi (1999)
Poněkud zdlouhavé.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Pro mě ten film shazuje střih.
Vyvrženci pekla (2005)
Takhle asi má vypadat exploitation.
Kvílení vlkodlaků II (1985)
Už první díl byl průměrný, pokračování točené v Čechách je bohužel ještě horší.
Kvílení vlkodlaků (1981)
Film, který stál na začátku celé série. Paradoxně se mi více líbil ve stejné době natočený Americký vlkodlak, který za masky doskal Oskara.