Recenze (1 563)
Souboj Titánů (2010)
Na originál to samozřejmě nemá, na druhou stranu + zajímavé herecké obsazení, triky. Co mi vadilo nejvíce, bylo úplné vynechání vztahu Perseus - Andromeda (nic proti Io).
Královna Alžběta (1998)
Krásné historické drama, pro Blanchett role na tělo, vtipně obsazená Fanny Ardant.
Showgirls (1995)
Film, který víc sliboval, než naplnil. Pár scén bylo fakt dobrých.
Holka z města (2009)
Celkem solidní, nic nového, pár světlých momentů, na jedno shlédnutí dobré.
Romance na řece (1958)
Příjemná romantika na nedělní odpoledne. Grant hraje to, co má a na Lorenovou se dobře kouká. Co mi vadilo víc, je fakt, že ačkoli má film skoro dvě hodiny, ve druhé části je hodně zkratkovitý a pro mě zásadní věci prostě přeskočil. Jo a ty děti byly chvílemi dost nesnesitelné.
Souboj Titánů (1981)
Klasika fantasy, jíž dominují triky R. Harryhausena.
Temný rytíř (2008)
Nolan opět prokázal, že umí a že i dnes lze natočit inteligentní blockbuster.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Podobně jako další zde měl jsem jsem z filmu rozporuplné pocity. Na jedné straně čistá fantasy, na druhé straně těžce sociální drama, Lily Cole chvílema nadpozemská, chvílemi docela nezajímavá. Odkazy na M.P. zřejmé.
Siworae (2000)
Skvělá atmosféra, hezký hudební doprovod, snad jen ten happyend si mohli odpustit...
Dům milosrdných sester (1983)
Pro mě docela neznámý film. Nakonec se z něj vyklubal slušný slasher s dobře využitým potenciálem domu a několika pěknými nápady. Škoda technického provedení disku, který u nás vyšel jenom dabovaný s ořezem do 4:3.