Recenze (755)
Medená veža (1970)
Podivně kolísající žánr a tempo: zpočátku spíš série úsměvných rychloscének, později více vztahové drama, ale pořád s náznaky horského dramatu (které se však nedostaví).
Dívka světových parametrů (1979) (TV film)
P. Dietl napsal inscenaci nejspíš p. Dvořákovi na tělo. Dobré využití dětských herců. Mezi plusy patří i p. Augusta v montérkách, který vždy přichází na scénu s bujarým "Nazdááár!". P. Dvořák však vypadal na svých reálných 37 let, fakt ne na 25 let jeho postavy. Přes nepochybnou zručnost p. Dietla a špičkové herce je pořad přeci jenom hodně zdlouhavý. Z dnešního pohledu je divná role dívky, která samozřejmě dře v domácnosti pro malého prince.
Rozhovor (1974)
Hlavní protagonista tvrdí, že mu je 42, ale vypadá spíš na 60. Když přijde za milenkou v baloňáku, ve kterém sedí na lavičkách po bezdomovcích a jezdí v busu, tak v tom kabátu a botách si lehne k ní do postele a jí to nevadí. Ale to jsou pomíjivé časové zvyky. Celkově je film pěkný, nadčasový. Vydařená je hlavní scéna, kde skupina profesionálních špehů popíjí na špionském veletrhu.
Aljaška v plamenech (1994)
Celý film je poskládaný jen z klišé, bez valné snahy tvůrců o něco víc. ALE: když nejste ve střehu a uvidíte to v TV, třeba to taky nebudete schopni vypnout. Jako se to přihodilo mně.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Jedna hvězda za zadeček pí Graham, jinak nuda. Parodií na 007 je plná televize. Tahle nijak nevynikà.
Moonraker (1979)
Trochu rozvleklé, ale s hezkými exteriéry a interiéry francouzského zámku a s dobrou sci-fi vesmírnou částí. Poučení pro padouchy: zajatce zásadně neumísťujeme do dosahu červeného autodestrukčního tlačítka!
Columbo - Její příležitost (1971) (epizoda)
Moc hezký díl - vydařená psychologie pachatelky a jejího okolí. Uťápnutý člověk se pokusí jedním rázem osvobodit, chvíli se cítí vítězem a chová se ošklivě, ale nakonec se všechno zhroutí. Mrazí u toho.
Doktor Strange (2016)
Dobří herci, pěkný vizuál, pár podařených vtípků, svižně odsýpající.
Žít a nechat zemřít (1973)
Bond je Bond, ale tohle je trochu nuda.
Špion, který mě miloval (1977)
Tento díl z mého pohledu bez velkých slabin, možná něj bondovské. Krásné rekvizity: padouchovi sídlo a Bondův obojživelník. Ikonický alpský seskok padákem v barvách britské vlajky.