Recenze (809)
Nelítostný souboj (1995)
Souboj dvou největších hvězd...klasika, Kmotříci nebyli špatní, Kilmer byl hubenej a Jon Voight pihatej....paráda
Osvícení (1980)
Rozhodně to není nejlepší King ale zdaleka ani ten nejhorší. Určitě bych nejvíce vyzdvihl Jacka Nicholsona, kterýmu jsem tady žral opravu každé slovo a každý pohyb, ta role mu sedla a myslim, že sám od šílenýho neměl daleko. Naopak Shelley Duvall neskutečně přehrávala. Rozhodně dobrý film, nejlepší horor asi ne, ale na svou dobu to šlapalo výborně a dnes? rozhodně se to nemá za co stydět, atmosféru to pořád má a 90% těch dnešních pseudo hororových srágor se na to vůbec nechytá.
Chalupáři (1975) (seriál)
Na tohle není co říct, jedna z největších českých klasik, která prostě neztrácí svoje kouzlo a nikdy ho neztratí.....
Ip Man 3 (2015)
tak trochu zbytečný film o ničem, tady už se opravdu čekalo na začátky Bruce Leeho, ale ne, ten se tu objeví jen na dvě minuty, kopne pět krát do cigaret a utře si dva krát nos, ale hlavně že je tady Tyson, ten to celé pozvedl....jako ty scén kdy jich tam bojuje 100 a možná víc a stejně to nakonec prohrají, to už je fakt na hlavu tohle a toto má být podle skutečných událostí. Zklamání
Centrální inteligence (2016)
Upřímně? já se skvěle bavil, Harta a jeho grymasy mám rád, tohle mě bavilo, samozřejmě je to plný klišé a hollywodských tuctových průhledností, ale je to prostě vtipné.
Anthropoid (2016)
Zážitek to byl opravdu velmi silný, herecké výkony skvělé a trochu pobavily přízvuky, ale prostě takový film nám chyběl, poslední půl hodina byla kulervoucí a moc pěkně zvládnutá, například němé sebevraždy s hudbou v popředí a při hrobovém tichu při závěrečných vysvětlivkách skutečně atmosféra v kině houstla. Potom bych chtěl říct, že jsem opravdu všem hercům jejich role věřil, ten NEhollywood na tom jde sakra znát. Moc pěkné
Marvel's Luke Cage - Vkroč do arény (2016) (epizoda)
pěknej flashback a poučení? Vždy si kryj záda, když hraješ šachy
Svědectví (1994) (seriál)
Jako vydržet šest hodin u toho, to byl horor. První tři hodiny jsou výborné, seznamování s postavami postupné vymírání civilizace a tajemno v pozadí. Druhá polovina jakoby jiný film a navíc, jak to u filmů podle Štěpána Kinga je, konec je uplně jiný než v knize. Padouch je nezajímavý a otravný a pořád se jen směje což opravdu otravovalo. Jako celek to celkem jde, ale bylo tam opravu hodně okamžiků, kdy jsem se nudil. Největší radost mi udělala přítomnost Kinga a nebyla to zrovna malé cameo. Jinak takovej nudnej průměr
Horší než smrt (2010)
film plný skvělých hlášek, známých tváří a pro mě skvělého humoru, já se skvěle bavil a upřímně se nasmál.
Z pekla (2001)
Myslim že Alan Moore v případě smrti by se otáčel v hrobě, kdyby viděl, jak jeho vrcholové dílo pojali. Jako nebylo to špatné, ale v porovnání s komiksem to je prostě hrozný. Takže jsem se snažil to nesrovnávat, je to pěkné, celkem spokojenost