Recenze (160)
Benga v záloze (2010)
Ukecané, bez akcie ktorá by stála za to, humor ktorý trošku fakt nemal ani byť na humor. Nechápem ako toto vôbec mohlo byť v kinách.
Rychlejší (2010)
Faster Faster because you get yourself Killed. Pohodový filmík s hereckým obsadením, ktoré stojí za to. Neviem, nedokážem tu nič vytknúť. Ale na 5tku to nie je,
Rychle a zběsile 5 (2011)
Ten film proste nemá časť kde by ste to nezožrali aj s poslednou omrvinkou. Hudba, Herci, Napatie, Krásne prostredie Ria, neskutočne prevedené dialogy. No, čo viac si možeme priať ? Nech to ide toutou cestou i nadalej.
Pot a krev (2013)
čakal som niečo to máličko, ale prišlo dosť veľa. Vtipné, svižné, dobre natočené, dobre prevedené. Herci to utiahli jednoznačne. Oplatí sa pozrieť.
Empire State (2013)
Celkom pohodový film na nedelu poobedie. Len tak trošku nuda, vtedy chodte pre zmrlinku, dezertík, kompotik :)
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Film má jedine dve veci. Efekty a hercov. Inak nič viac.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Nemožno povedať že to nebol John Mcclane, ale s pokračovaním aj jeho humor trošku zoslabol. ( getting old , alebo len chyba scenáristov a réžie ? ). Každom prípade na akciu je to naservírované fajne, len záverečná scéna by mohla byť na inom mieste. Celé to Rusko nebudilo dobrý dojem. Hádam sa dočkáme 6tky, hádam aj lepše natočenej.
Red 2 (2013)
Jednoznačne lepšie než Jednotka, ale treba vidieť aj RED 1, bez nej by sme nepoznali Marvina. Neviem čím to je ale Malkovich ma už od úvodu rozosmieval až do konca, ten malý psychopat držal celý film. Willis tiež zlepšíl svoj výkon. Celkovo zlepšili vlastne všetko. Jednoznačne som očákaval menej,ale dostal som Príliš :)
Poldové (2010)
Ten černoch je neskutočná tlučhuba. Zabiť.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Myslím že 2há najlepšia časť, viac komentáru nie je potreba,všetci poznáme o čom to je.