Recenze (35)
Bůh masakru (2011)
Jelikoz je to takovy scenar jaky je, jde vlastne o diaogy a herecke vykony, tudis musim dat pet hvezd.
Řím - Vzestup a pád impéria (2008) (seriál)
Tohle se mi libilo moc! libove udelany a podavajici celkem akorat informaci, neopakovali se, tak jak je zvykem, vice nez je nutne pro utrideni informaci. skoda , ze neni neco co by navazovalo dale timhle stylem!
Hanebný pancharti (2009)
Ch. Waltz!
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Tohle neslo udelat lip!
Predátoři pod lupou (2011) (seriál)
1 Ptaci 2 psi 3 Zraloci a rejnoci 4 Vosy a pavouci 5 Krokodylove 6 Medvedi 7 Velryby delfini 8 Aerial Assassins-Litaci zabijaci 9 Hadi 10 Arboreal Hunters-Stromovy lovci 11 Jesterky 12 Hlavonozci 13 Kocky
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Mel jsem nabulino
Princ a Večernice (1978)
Asi moje uplne nejoblibenejsi pohaka. Perfektni Mrakomor a nadherna Safrankova.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Just perfect
Nespoutaný Django (2012)
Jsem si jisty, ze si to dneska vyzvedne Ch. Waltz za vedlejsi roli. Stejne tak jako v Lodnyne.
Ospalá díra (1999)
tohle Mohlo byt nominovano na cokoli za cokoli, pecka, Ja bych opet vyzved vypravu, protoze ta byla neuveritlne skvela, ale ani kamere ci hudbe neni co vycitat.