Recenze (588)
Kairo (2001)
Oproti remaku strašně nudná sračka.
Beneath the Darkness (2011)
Nečekal jsem, že mě to bude tak bavit. Příběhu nemám co vytknout, hercům taky, Dennisa mám rád. 75%
The Barrens (2012)
Darren chtěl natočit něco originálního, kde nevíte, jestli má psychopat vzteklinu, nebo je posedlý. A mi se to líbilo. Sice to vůbec bohužel nebyl survive, to až jen posledních 2o minut. Byl by z toho skvělý kraťas. Ten konec mohl vypadat lépe.
Space Battleship Yamato (2010)
Skvělé, akční sci-fi na úrovni USA filmech. Konec byl smutný :(
The Banshee Chapter (2013)
Strašná nudná nevýrazná blbost, horor to moc není. Už ani nevím, o čem to bylo.
Lord of Tears (2013)
Na tenhle levný amaterský nudný hnus s hnusnými postavamy se nedalo dívat. Lawrie Brewster měl raději natočit něco o Slender Manovi.
Popelka (2015)
Zloba se mi líbila, ale tohle je nudná předvídatelná blbost. Nebylo to vůbec akční a ze záporných postav nebyl respekt. Ani jsem se na to nedodíval, a vsadím se, že to skončí...titulky, před kterýma bude svatba a do toho tam bude kecat hlas té vypravěčky, který řekne, že žili štastně až do smrti. 0%
Ospalá díra (2013) (seriál)
První série skvělá, sympatické postavy a dobré téma. Občas i sranda.100%, Druhá - jde viděť, že jim došly nápady. Díly už na sebe tak nenavazují, takže to neláká na další díly. Ale finále bylo skvělé. 75%
Helix (2014) (seriál)
Ze začátku mě to nebavilo, ale pak se to krásně napínavě rozehrálo. Určitě lepší než The Strain s podobným tématem.
Sklizeň (2013)
Nápad byl zajímavý, ale strašná nuda. Mohlo to být aspoň víc napínavé, trochu kratší a menší rozjezd. Zvrat dobrý.