klukluka

klukluka

okres Brno
závislák, středně težká/ těžká diagnóza


2 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 15 30 44 58
    • 21.1.2019  22:37
    MOST! - Epizoda 3 (E03) (epizoda) (2019)
    ***

    U mě dobrý. První díl byl ovšem někde úplně jinde, koukám na to s přáním, aby se mu některý z těch zbylých aspoň přiblížil. Trojka lepší dvojky, třeba se to teď už má pořád jen zlepšovat...

    • 20.1.2019  22:25

    Patřím pravděpodobně přesně k těm chlapům, který nemohla Věra Chytilová vydýchat. Jsem totiž přesvědčenej o tom, že takovou anymozitu k silnějšímu pohlaví lze získat pouze na základě: 1. Hromadného znásilnění, nebo za 2. V důsledku trvalého nezájmu o vlastní osobu. Coby prase, idiot, ješita, psychopat, protože chlap, jsem přesvědčenej, že to má co dělat spíš s tou druhou variantou, kdy tyhle negativní emoce vyvolal a upevnil fakt, že si o ni žádnej chlap desítky let nezatoužil opřít ani kolo. Nebylo jí to jedno. Hezké chvilky mluví jasnou řečí.

    • 20.1.2019  09:36

    Beru to jako typickou hollywoodskou pohádku pro dospělé. Na tenhle žánr jsou tady nejlepší na světě a ani Rudá volavka jim v očích špionáží nepolíbeného diváka Klukaluky neudělala ostudu. V téhle kvalitě jsem to vážně nečekal! Pátou pecku v tomhle případě nedávám jen z jakéhosi alibismu, prostě nemůžu uvěřit, že by jednotlivec dokázal přelstít systém.

    • 18.1.2019  23:27
    Závěť (2007)
    odpad!

    JohnnyD to sem napsal za mě. A celkem trefil i hodnocení. Já to narozdíl od něj nedokoukám. A přidávám přesvědčení, že je to okoplej, špatně pochopenej Jakubisko. Netočit to Kusturica, tak je tady ta Troškovina v černejch. Takhle to má aktuálně nesmyslných 75%. Kusturicu jsem měl přesně do dneška v režisérské TOP10. Byl to omyl.

    • 14.1.2019  23:35
    MOST! - Epizoda 2 (E02) (epizoda) (2019)
    ***

    Pavel Stárková odpálil v Mostu sexuální revoluci. Tou seriálovou pro mě byl první díl, druhý to měl těžší, protože byl druhý a ten první kvalitativně nepřekonal.

    • 13.1.2019  00:15
    Mizerové (1995)
    ***

    Z tohoto žánru jsem vyrostl. Tři hvězdičky jsou až až...

    • 12.1.2019  21:02

    Nebýt toho stupidního záběru hned na začátku filmu, kdy zloděj hodí jako by se nechumelilo šutrem po kameře a na první dobrou ji spolehlivě trefí, tak bych tomu snad ani neměl pořádně co vytknout. Líbilo se mi to, bavilo mě to, dávalo mi to - narozdíl od hodnocení (58%) smysl.

    • 12.1.2019  15:48
    Pokoj (2003)
    odpad!

    Má to fakt kouzlo. Kouzlo nechtěného.

    • 10.1.2019  23:09

    Tak takhle jsem se už dlouho nezasmál. I když si pravděpodobně všichni děláme prdel z nemocnýho chlapa. James Franco BOŽÍ!!!

    • 9.1.2019  23:13
    District 9 (2009)
    ****

    Dost dlouho trvalo, než mě to začalo bavit, resp. než mi to přestalo být protivný. Po té zhruba půlhodince- s nástupem Vicusovýxh problémů to ale nabralo švuňk a já jsem jen žasnul, kolik materiálu vzniklo z invaze mimozemšťanů na naši planetu, a jak je možný, že se to tak podařilo utajit. Triky v tomhle filmu jsou fakt vynikající. Stejně jako závěr, ten se teda taky povedl.

    • 6.1.2019  22:13

    Jestli měl tenhle film přispět ke zklidnění situace mezi bílým a barevným obyvatelstvem ve Virginii, tak se to rozhodně nestane, protože i já z něj mám dojem, že minimálně ti běloši, kteři se angažují v KKK, musí být zřejmě dle nějakých nepsaných pravidel téhle organizace imbecilní. Zatímco černej policajt měl patrně jako jedinej člověk široko daleko takovýho fištróna, že musel po telefonu komunikovat i za svoje bílý kolegy. Přitom jsem si nevšiml, že by říkal něco světobornýho..? Tohle by ten Flip vážně nezvládl sám- v zájmu toho, aby na něj ta konspirace praskla pokud možno co nejpozději? Jsem bílej a cítím se tím filmem dotčenej. Má to tu 76 procent, asi to tu hodnotí hlavně černí. Jinak tomu moc nerozumím, protože tohle pro nás nevyznívalo pozitivně.

    • 6.1.2019  12:18

    Kluk se celým dětstvím protrápí v tělocvičně, aby ho pak cirkusák zdravotně odepsal během jedinýho vystoupení. Gymnastika a balet- dvě disciplíny, kterým by se milující rodiče měli při výběru volnočasových aktivit pro své děti vyhnout velkým obloukem. Ti nejlepší to měli, mají a budou mít hodně podobný jako filmovej Dongó. Vychovat šampiona v kanadských podmínkách, kde se trenér na děcko nesmí ani škaredě podívat, je snad možný jen ve filmu. Pokud vím, tak se to v reálu vyjma Kylea Shewfelta, představitele filmového Kylea Manjaka, kanadské gymnastice nepodařilo.

    • 6.1.2019  01:07

    Moc pěkné. Uměřené, realistické. Příliš okatě z toho vybočovala pouze bratrova mladá žena. Závěr bych naopak uvítal o něco dramatičtější, pochopení pro Veru měly nakonec i spoluvězenkyně (před nimi se k ní chovali maximálně slušně a lidsky už policajti a většina rodiny). Nic to ale nemění na tom, že je to výborně natočený, malý velký film.

    • 5.1.2019  21:58
    Noční hra (2018)
    ****

    Jak odlišit vážně vtipnou komedii, byť lehce překombinovanou a místy zbytečně ukecanou, od takové, která vás zase tolik nepobavila, neobsahovala tolik originálních a neotřelých momentů a přesto vyznívá průměrně? Té první prostě na zvýraznění toho rozdílu přihodíte jednu hvězdu.

    • 5.1.2019  00:35
    Výslech (1982)
    *****

    Moje obligátní, úcty a obdivu plné “no ty vole”. Bradu mám opět až někde u pasu. Vždycky říkám- tohle jsou ty filmy, kvůli kterým u toho dřepím hodiny a hodiny. A do toho se to občas stane- totální, bezvýhradná euforie. Být učitel dějepisu, pouštím to jako studijní materiál k padesátým létům minulého století. Tohle je všeříkající. Poláci prý obtížně chápou naše filmy. Já ty jejich silně prožívám. A obtížně často chápu ty naše. Zejména v posledních letech. Že bych byl Polák? Co se filmů týče, určitě bych se za to nestyděl.

    • 4.1.2019  22:32

    ...a takhle my si tady žijeme... Je to pohodička, úplně jinej svět, než zbylých 99,99% filmů. Nezáludný, upřímný, milí, přátelští lidi, nikdo tady nekrade, nevraždí, čas vyplněnej láskou, přátelstvím, tlacháním, pivem, chytrejma knížkama a dobrou muzikou pomalu plyne... Za to jsou ty moje 3 hvězdy. Za to, že se Pavel Göbl ve svých filmech obejde bez obvyklýho nihilismu, marasmu, stresu, diagnóz, fóbií, závislostí a jiných otřepaných problémů. Kdyby přidal i silnější příběh, úplně bych si lebedil.

    • 3.1.2019  00:11

    Pocitově to mám za 70%, rozumově maximálně za 50. Říká se “hloupého trkni”. Potřeboval bych pořádnou šlupku, abych pobral, co tím chtěl Jan Němec tehdy říct. Ten jinotaj je tu příliš umně skryt. Mohl bych se nad ním rozplývat, bylo by to ale jako chválit císařovy nové šaty.

    • 2.1.2019  22:32

    Žasnu, jak dobře Britové ovládají historii Sovětského svazu, a jak se dokázali vcítit do vztahů mezi členy politbyra po Stalinově smrti. Tohle ale nebyla docureality. Měla to být komedie. Poznal jsem to, ale moc dobře jsem se u toho nebavil. To téma je na takové zlehčování opravdu moc závažné. Nebo mi tentokrát nesedl britský humor- možná kombinace obojího.

    • 1.1.2019  23:57
    Obchodníci (2013)
    *

    Čekal jsem to horší. Má to 27% a komentář s lepším hodnocením, než s jednou hvězdičkou, aby člověk pohledal. Mělo to jakejsi příběh - 2 mladí kluci si zkouší vydělat nějakou korunu, jeden z nich to má asi o něco jednodušší, protože ač to dlouho vypadá, že je netáhlo a podvodník, je ve skutečnosti nejen šikovný muzikant, ale dokonce hudební skladatel. Druhej žádnou specializaci nemá, takže je odkázanej na blbý džoby a drobný podvůdky za pár stovek. Zatímco skladatelův příběh se jaksi uzavře, příběh toho druhýho kluka je v tomhle směru mnohem zkratkovitější - dozvíme se, že zůstal s holkou, které se pro její přelétavost přezdívalo Chřipka, jestli ale kápnul na nějakou lepší práci, o tom se už ve filmu nemluví. Místo toho se tady málem do posledního záběru rozjíždí další a další linky (skladatelův děda, sousedova rakovina atd. atp.). Nebýt jich, mohlo to být lepší, pak by určitě tolik nevadila například ta špatná televizní kamera. Herecky mě to nenadchlo, ale ani zvlášť neiritovalo. Z dílny pana Magnuska a jeho kolegů vychází opravdu specifický věci, který si podle mě najdou svoje diváky (včera mě známí v hospodě přesvědčovali o tom, že jsou Nebezpečné vztahy real - to jsou podle mě lidi, kteří si na tomto a podobných filmech doslova pošmáknou). Pozitivně na téhle tvorbě ale hodnotím to, že tady dostávají prostor i neokoukané tváře, které by v serióznějších projektech neměly nejmenší šanci. Kvalitativně to podrží herecké jistoty typu Lenky Zahradnické nebo Sandry Novákové a příjemně překvapí hereckým projevem třeba Petr Hapka, kterého bych tady ale jinak rozhodně nečekal. O jeho motivaci můžu jedině spekulovat, uměl bych si představit i důstojnější loučení se světem filmu. Ale taky trapnější a tragičtější. Nemůžu tomu upřít snahu něco sdělit. Že to nevyšlo? Poučná ukázka toho, že každému prostě není shůry dáno.

    • 1.1.2019  16:10

    Pořád se tady jen pracovalo. Film o herečce nabité sexem mohl a měl být pikantní. Téhle přísady v něm nebylo ani za mák. Celkově to byla dost nuda na téma “a na co si vzpomenete v souvislosti s tímhle filmem?”. Jsem rád, že filmaři tuhle naši opomíjenou sexbombu tímto dokumentem odškodnili za náš předstíraný nezájem, osobně bych si ale výsledek uměl představit podstatně atraktivnější, pikantnější, bulvárnější. Zajímaly by mě Ulliny milostné avantýry, zajímaly by mě její vztahy s českými herci, kterým se o svobodném cestování do Itálie mohlo maximálně zdát, zajímaly by mě její upřímné pocity z její filmové kariéry, resp. kariér, které jako by se nikdy pořádně nerozvinuly, zajímalo by mě toho moc a v tomhle filmu z toho nebylo prakticky nic. Točili ho seriózní milovníci brakového filmu, šprti bez fantazie.

    • 1.1.2019  11:35

    Charlize Theron je v té roli výborná, ale představa, že se ženský jako ona a Michelle Monaghan nechají najmout na podobně náročnou a špinavou práci, mě rozesmávala. Příběh byl naprosto předvídatelnej, překvapit mohly snad jen formy trýznění. Zvrat v soudním procesu nastal příliš rychle, i syn přišel k rozumu z minuty na minutu, přitom musel v blbým věku skousnout pořádně hořkou pilulku. Na hokeji akustika jak v Carnegie hall, jedna ženská něco vpálí druhé ženské a zastaví se kvůli tomu i dění na ledě. Když to vezmu kolem a kolem, není to vážně žádnej osmdesátiprocentní zázrak (tady na ČSFD ano). Pro mě za 55.

    • 31.12.2018  00:26

    Pěknej film, nestárnoucí, jednoduchej a přitom poměrně záživnej. Jen mě iritovala ta lehkovážnost hlavního představitele, kterej se v sovětské zóně navlíknul do nacistický uniformy a do konce války ji nesundal. Trnul jsem kvůli tomu v každým záběru, furt jsem čekal, kdy to koupí. Věřím, že opis atmosféry je věrný, byla nemálo zvláštní- jako celá ta šílená doba.

    • 30.12.2018  22:26

    Nechci to spoilovat, jen napíšu, že je to bezduchá ždímačka dojetí. Osobně bych ji reklamoval, nezafungovala. Nebavilo mě to a bylo to nečestné a nesportovní. Pokud si myslíte, že jsem na to jen moc starej, tak máte možná pravdu- starej jsem dost. Být mi čtrnáct, viděl bych to jinýma očima.

    • 30.12.2018  17:11

    Jednu pecku za informaci o tom, že tu kdysi byla básnířka, které tak ukrutně ubližovali bolševici. Víc než ty úvodní titulky mi ten film nedal. Opravdu. Bohužel...

    • 30.12.2018  16:13
    Toyen (2005)
    ***

    Něco málo přes hodinku a přitom mě to totálně uondalo. Že je to ale film, který o velké umělkyni natočil jiný velký umělec, resp. skupina podobně smýšlejících a navzájem si rozumějících umělců, o tom nemůže být sporu. Ve Vlku z Královských Vinohrad Jiří Menzel Janu Němcovi po jeho návratu z amerického exilu řekne, že se za těch 15 let vůbec nezměnil. Začínám si o něm myslet, že se nezměnil nikdy. Že byl celý život klukem, který si dělal věci podle sebe. Není v tom žádný kalkul. Buď se nám jeho tvorba líbí, nebo máme smůlu. Rozhodně to není a nikdy nebude mainstream. Bude to ale kult. Možná už je- nevím. Že se jím ale tvorba Jana Němce pro určitou skupinu lidí stane, na to bych si klidně vsadil.

    • 30.12.2018  00:37
    Tlumočník (2018)
    ****

    Pan režisér Šulík má za to, že jsou podobné filmy stále potřeba. Dokonce snad prý ještě víc, než kdykoliv v minulosti, protože máme tendenci zapomínat a zpochybňovat (holocaust). Já si to nemyslím. Podobných filmů vznikly stovky a možná tisíce a diváci už jsou z nich podle mě unavení. Řečeno bylo téměř vše. Tlumočník obsahoval myšlenky, momenty a úhly pohledu, s nimiž jsem se ve filmech tohoto typu ještě nesetkal. Navíc byl dokonale režijně zvládnutý, dobře tady zahrál i zdánlivě totálně senilní dědeček, o hlavních představitelích vůbec nemluvím. Tyhle kvality mu nemůžu upřít. Současně je mi možná trochu líto, že se pan Šulík s podobnou erudicí a nasazením nezabýval jiným tématem. Zasloužil by si, aby lidé jeho práci věnovali větší pozornost. To by ale nesměl točit nízkorozpočtové road movie o putování dvou starců za nepříjemnou pravdou z dávné minulosti.

    • 29.12.2018  15:53
    MOST! - Epizoda 1 (E01) (epizoda) (2019)
    *****

    Humor léčí- po tomhle jsem jak rybička. Kolečko s Prušinovským vyztužení Hofmannem a Isteníkem- báječná meducína!

    • 29.12.2018  14:50

    Z počátku jsem nevěřil, že to může fungovat. Nakonec to ale bylo v podstatě strhující! Porevoluční Jan Němec na mě působí (působil) jako zneuznaný, zahořklý snad génius, o jehož genialitě mohl divák toliko jeho nových věcí s úspěchem pochybovat. Mít ale jeden den na dosah Zlatou palmu a druhý den točit americký svatby za 150 dolarů kus a v tomhle režimu fungovat celých 15 let, to člověku asi vážně nepřidá. Zvlášť s vedomím, jak by to ta Palma nebo Oscar mohly radikálně změnit. Pro Oscara si šel v době, kdy už z něj pro svoji kariéru nemohl lautr nic vytěžit. Tohle je neveselej příběh. A dává odpověď na otázku po té jeho “nevysvětlitelné” zahořklosti. Vždyť přece Amerika... No jo, ale jaká..!? Asi jste tam, Johne, krapet vyšel z formy. Vlka jste ale udělal moc dobře. Mádl s Rodenem Vás rozhodně nenechali ve štychu. Líbilo se mi to, do filmařskýho nebe Vám posílám svůj dík a Vaši lásku k filmu Vám upřímně věřím.

    • 29.12.2018  00:14

    Všichni jste kokoti. Nr.1 je scénárista, hned v závěsu za ním režisér, herci, zvukař, maskéři a kameraman- přesně v tomhle pořadí. Sašovi Rašilovovi bych přál, aby se takhle musel pitvořit po zbytek života. Ono už se mu to nejakou dobu děje, stává se to v podstatě pravidlem a vypadá to, že se v rolích čuramedánů cítí výborně. Tak už mu to, prosím, nikdo neberte. Nezachráníte ho. Nebylo by to ani fér vůči hercům, kteří ke své profesi přistupují poctivě a váží si toho, že mohou občas hrát v kvalitním filmu. Tenhle kašpar to ale zneváží, kdykoliv k tomu dostane příležitost. Hanby jste ale jeden vedle druhýho. Hlavně, že víte, kdo to byli a jsou Dostojevskij, Čechov, Coelho, Shakespeare. Zaklínali jste se jimi tady, abychom si snad nevšimli, že jste to natočili na základě něčeho, s čím by si byli při troše štěstí ochotní vytřít prdel.

    • 28.12.2018  23:17

    Obvykle se ve filmové tvorbě dává podobné látce formát seriálu. Tady z toho udělali tříhodinový, “velký” film. Nevím, proč tam dávám ty úvozovky, patrně tam nepatří. Pokud jsem Maďar a mám ve filmu první světovou hereckou ligu, tak točím echt velkej biják. To ale ještě pořád neznamená, že točím fakt dobrej biják. Když chci do tří hodin narvat osudy asi tak dvaceti důležitých figur, tak musím ještě pořád klouzat po povrchu a nepodaří se mi pořádně vykreslit vůbec nic. Stvořím karikatury. A přesně to se tady stalo. Příchody, odchody...sbohem. Neztotožnil jsem se, ba dokonce jsem ani nepocítil sympatie k jedinému ze Sonnenstein/ Sorsů. Nebyl na to čas. Nebo nebylo proč... Prostě mě to nechytlo. Tři pecky za tu drahou snahu.

<< předchozí 1 2 3 4 15 30 44 58
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace