klukluka

klukluka

okres Brno
závislák, středně težká/ těžká diagnóza


3 body

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 13 26 38 50
    • 15.4.2018  23:22
    Oklamaný (2017)
    *

    Oklamaný se cítím zejména já. Když jsem četl jména jako Coppola, Kidman, Farrell, Dunst..., tak jsem čekal slušnej, nebo minimálně zajímavej biják. Tohle ale byla...jak to jen opsat..? Tohle nebylo prakticky nic. Dá se to vyjádřit třemi slovy a přitom nic nevynechám: přišel (přivlekla ho), viděl (všechny- jak je pánbůh stvořil), nezvítězil (protože zemřel). /Pozn.: po zásahu tak prudkým jedem z hub, že kurare je proti tomu plíživej zabiják./ Co způsobí, že si hvězdy první velikosti vyberou podobně chabou látku, jejíž slabiny musely být každému zřejmé už ve fázi scénáře? Prachy se přece dají vydělat i něčím filmovějším, než touhle vpravdě divadelní jednoaktovkou..?

    • 14.4.2018  21:27

    Metafora zřejmá. Až moc.

    • 8.4.2018  21:54

    Jsem velkej fanda seriálu, nenechal jsem si ujít jedinej díl, film mě ale nebavil. Problém vidím v tom, že to vystavěli úplně stejně, jako dvanáctiminutové epizody Kanceláře Blaník. Tady bych Tondu rád viděl rafinovanýho, chlápka se dvěma tvářemi, vlídnou pro veřejnost, obhroublou pro své blízké, takhle na mě působil hloupě a to ho přece nevystihuje. Taky tady bylo některých věcí moc, protože se jiných, těch podstatných, nedostávalo. Myslím tím zejména boty a vulgarity. Boty jsou OK, to k tomuhle projektu patří, ale proč pořád ty stejný? Za film bych dal 2 pecky, třetí je čistě za odvahu, podtrženou těmi boratovskými setkáními se skutečnými prezidentskými kandidáty.

    • 8.4.2018  20:33

    Alční scény výborný, jenom jsem to Charlize nebyl schopen uvěřit. Ta finální americká nadutost byla (doufám) myšlená jako fór.

    • 8.4.2018  00:51

    Po letech snižuji o 2 pecky hodnocení, působí to na mě děsně klišoidně, vyfabulovaně a proto nepřesvědčivě. Možná se později opisovalo od Trafficu, a možná byl Traffic předlohou a ne padesátou kopií téhož otřepaného tématu, dnes je už pro mě ale zaměnitelným a kvalitativně dávno překonaným.

    • 8.4.2018  00:38
    Rocky III (1982)
    **

    Tohle je boxerská parodie. A parodie na Rockyho. Příšernej díl.

    • 7.4.2018  23:33
    Babka (2003)
    ***

    Některý herecký výkony zaváněly ochotnictvím. Na druhou stranu Viťkova úvodní motolice po opici byla oscarová. Příběh smutný, jednoduchý, ale silný. Ta vysoká procenta připisuji tomu, jak výmluvně se režisérce podařily zachytit specifika života na ruském venkově. Momentálně je to pro českého diváka “úzký” a proto atraktivní ethno profil. Pouštět nám to za komárů, tak to 86% mít nebude.

    • 7.4.2018  01:13
    Victoria (2015)
    *****

    Neskutečná šupa! Pět hvězdiček je v tomhle případě bolestně málo. Koukal jsem na to jak omráčenej, závěrečný titulky mi ještě nikdy neodběhly tak rychle. Naprosto nečekaná, famózní věc. Něco tomu bude muset udělat místo v mé TOP10. Popřemýšlím...

    • 2.4.2018  20:49

    Něco by to se mnou mohlo udělat... Neudělalo to se mnou ale nic. Možná nějakou dobu nebudu tolik tlačit na svoje děti, nemyslím si ovšem, že po nich chci zázraky. It's kind... mi ale připomnělo, že si na to mám dávat pozor. Jinak to se mnou ale ani nehlo. Snad že mi nebyl sympatický představitel Craiga. Snad že je to možná lehce generační záležitost. Snad že jsem dřív viděl Přelet a to ne pouze jednou. Snad že si nemyslím, že se podobné ústavy podobají letním táborům, kde se to jen hemží dobrými kamarády a holkama k pomilování. Líbil se mi výběr muziky, jinak se to ovšem nevymyká mým očekáváním (plus mínus nulovým) stran kvality filmů s Galifianakisem.

    • 2.4.2018  14:14
    Tak fajn (2012)
    *

    Nemá to žádné kvality, nic mi to nedalo. Nebylo to ale ošklivý, nebylo to zlý - to kdyby chtěl třeba Miki Milanovi ještě odloudit Beatu - to se tady nestalo a já jsem to po pravdě tak trochu čekal. Hvězdičku tedy tentokrát uděluji nikoliv za to, co se tady stalo, ale pro změnu za to, co se tady naštěstí nestalo.

    • 1.4.2018  23:14

    Přiznám se, že jsem tomu nevěnoval plnou pozornost- z počátku jsem nabyl dojmu, že to nebude my cup of tea. A později jsem se v tom pouze utvrzoval. Nechci se totiž u filmu trápit kvůli zemřelé černošské holčičce (a několika dalším dětem). Nechci se trápit kvůli jejich zlomeným rodičům. Nechci se trápit kvůli jedné z hlavních postav, která umírá na rakovinu. Nechci se trápit kvůli několika dalším postavám, které tady mají svoje vlastní, jiná velká trápení. Ne, já opravdu nejsem filmový masochista. Kdybych jím byl, tak tomu nepochybně zatleskám. Takhle se musím ptát: proč?

    • 31.3.2018  23:01

    Silný příběh, solidně odvyprávěný, jen už to bylo hodně dlouhé. Místy to pro mě taky bylo poměrně obtížně pochopitelné. Matthew byl opět vynikající, za roli člověka, který si dovolil poukazovat na nesmyslnost amerických zákonů asi Oscara čekat nemohl, rozhodně by si ho ale zasloužil.

    • 31.3.2018  01:07
    Čtverec (2017)
    ****

    Přijde mi to až mystický. Zrovna dnes má premiéru film Pepa, kde se hlavnímu hrdinovi - zpuchřélýmu volovi v podání Michala Suchánka- dějí různá “příkoří”. Bakalářský hovadiny, typický pro (nejen) malej čecháčkovskej, přízemní film. A pak uvidíte Čtverec a najednou zjistíte, jak může být de facto totožný téma ztvárněný naprosto, ale naprosto odlišně. Asi milionkrát rafinovaněji a miliardakrát nápaditěji. Odpovědi nedostáváte, ale sami si je máte šanci vytvořit a zformulovat. Ta jedna chybějící hvězda padla za oběť tomu, že jsem v téhle disciplíně ne úplně obstál. Některý věci jsem si vysvětlit nedokázal (rozplizlá linka s novinářkou Anne-např.). Režijní přístup byl ale neotřelý, odvážný a bravurní, nemalou odvahu prokázala i produkce. Bláznů, kteří dokážou ocenit filmy podobné Čtverci, po světě moc neběhá. To takovej Pepa se o sebe bát nemusí. A čím blbejší bude, tím to pro něj bude lepší. Jsem hroznej skeptik, já vím. Hrozně rád bych se mýlil. Leč...

    • 30.3.2018  12:59
    Vesničan - Na uvítanou (E02) (epizoda) (2018)
    odpad!

    Lidi, kteří už mají ledacos za sebou (Polášek, Myšička, Švehlík, ale i režisér Svoboda ad.) se vrací do dětských let a točí věc, za kterou by se coby pěti-, šestiletí nemuseli stydět a pyšně by ji mohli ukazovat rodičům. Problém vidím v tom, že jim není pět, a že nejsem jejich tatínek. Jsou to profíci a já jsem divák, který vyžaduje alespoň nějakou kvalitu. Tohle mám brát vážně? Vážně?! Rozhodně NE!

    • 29.3.2018  21:46
    Až na doraz (2014)
    **

    Stupid. Really stupid. Prostě hovadina. Vím, proč je to v červenejch, některým lidem holt stačí málo.

    • 28.3.2018  00:14

    Vážení uživatelé ČSFD. Tím, že jste tento film ocenili na průměrných 67%, jste se zasadili o to, že ho nikdo neuvidí. Což je k....a nebetyčná škoda, protože tohle by měl být povinnej biják pro všechny evropský starousedlíky bez rozdílu věku. Bude nám tady všem ještě pořádně horko, protože to nebyla žádná nadsázka. Tohle je realita, přátelé. Předpokládám, že vám vadila ta televizní kamera (nevím, vaše vejšplechty jsem nečetl) a kvůli tomu jste přehlédli pointu- ten varovně zdviženej ukazovák, kterej je tu proto, abychom pojali zaslouženou nedůvěru ke každýmu muslimovi, byť by se nám měl jevit jako ten největší sympaťák na světě.

    • 27.3.2018  12:39
    Dabing Street (TV seriál) (2018)
    ***

    Na začátku dokázali navodit příjemnou atmosféru, která způsobila, že jsem se na to pravidelně těšil, bez ohledu na neustále se střídajícî kvalitativní vzestupy a totální držkopády. Tahle partička je mojí krevní skupinou, jestli se mi má někdo postarat o dobrou televizní zábavu, tak to budou v českých luzích a hájích právě oni. Tentokrát to tak úplně nevyšlo, uměl bych si to představit vážně lepší, ale rozhodně je nezatracuji a naopak doufám, že je obecně vlažné přijetí neodradí od dalších televizních, případně filmových projektů, protože do Dejvic to mám daleko.

    • 27.3.2018  00:43

    Tady je všechno poprvé. Děda poprvé vidí vnuka, syn otce, bratr bratra, rodinnej známej syna svého letitého přítele... Dít se to v nějaké megapoli, tak na to ještě možná přistoupím, ale na venkově...? To ale není zdaleka jediná slabina tohoto filmu. Je jich moc. Jednu pecku za ten libozvučnej název. Víc pozitiv jsem na tom nenašel.

    • 26.3.2018  23:22

    Do řiti, jak to s ním dopadlo? Že by gesto smíření? To se mi nechce zdát, že by mu ti mstiví divoši dokázali odpustit. Jinak samozřejmě mimořádná záležitost. Chlápkovi, co teď sedí v teplíčku na dívanu se to zdá vážně neuvěřitelný, že se někdo v zimě z hladu vrhal do ledovýho potoka, aby si holýma rukama ulovil něco k jídlu, že si dřív chlápci dobrovolně zvolili způsob života, kterej je na měsíce uvrhnul do absolutní samoty, že si jen s pomocí sekery dokázali postavit ohromnej srub, že se denně rvali o holou existenci- s počasím, se šelmami, s indiány... A z Jeremiaha Johnse je to jasný, co se po nich chtělo, co museli vydržet. I Robert Redford dostal jistě do těla. Litovat by toho ale nemusel. Takovej já například ještě po čtyřiceti letech s hlubokým obdivem a naprosto upřímně říkám: tohle je velký, hodně velký kino!

    • 26.3.2018  22:19

    Dabing Street měl nadupanej rozjezd- Archova zakamuflovaná smrt ve studiu, Bartoškův smuteční projev, Krobotovy běsy, sebeironické epizodní výstupy Preisse a Cibulkové a od určité chvíle, od určitého dílu už nic podobného nenabízel. Vytratila se z toho nadsázka a měnilo se to v drama. Přiznám se, že mě osobně tento vývoj zklamal. Na něco mě nalákali a nakonec mi servírovali něco úplně jinýho. To je první zásadní výhrada- ta změna kurzu. Druhá moje výhrada úzce souvisí s tou první. Dobře, Petr Zelenka de facto zcela opustil komediální žánr, celé to nechal zvážnět, problémy osazenstva studia ZERO ale působily tak ploše a triviálně, že ve mně coby v divákovi nevyvolávaly žádnou účast. Nebylo se čemu smát a nebylo v co doufat. Nebylo prakticky nic. Jen solidní míra jistoty, že to dá sympaťák Neužil dohromady se sympaťačkou Voříškovou. Kvůli tomu jsem u toho ale nemusel sedět pět hodin. Uvítal bych zásadnější dějové zvraty. A teď nemyslím Mišičkovy zvratky. Ty jsou na seriál málo, není to nic, co už by většina z nás dávno neznala. Když to zjednoduším- vážně nic moc. Škoda, mělo to potenciál.

    • 25.3.2018  14:14

    Tohle je ten případ PĚKNÝCH tří hvězd. U mě tenhle film na víc nedosáhne, dostal ode mě maximum možného. Všechno tu bylo perfektní, jenom to zkrátka bylo moc “obyč”- toť vše.

    • 24.3.2018  23:00
    Bajkeři (2017)
    **

    Táta úchyl, máma pošuk, macecha milenka... Člověk by si myslel, že k něčemu takovýmu musí dělat hudbu Míša Davidůj a ejhle- on to Vladimír Mišík. Kupodivu to nezachránil.

    • 24.3.2018  15:22
    Mládí (2015)
    ****

    Film krásný svou jinakostí. Sorrentino má spoustu darů a jedním z nich je schopnost zachytit lidskou jedinečnost. Je mi to sympatické, jak každého nazírá coby silnou osobnost. Mládí mě myšlenkově minulo, nepochybně ve mně ale zanechá silné dojmy. Ne, není to tuctový film. Jeho výjimečnost jsem ale bohužel pro sebe nerozluštil.

    • 23.3.2018  00:20

    Druhá projekce horší první, dnes už bych tomu 3 pecky nedal. Vnímám to jako nesmyslný galimatyáš, neodnáším si z toho vůbec nic a vůbec nic mi z toho po pár letech neutkvělo v paměti. Jen jakási nepříjemná pachuť. Pocit, že to bylo vážně blbý. A v něm jsem se dnes utvrdil. Opravdu je to blbý. Lidi jako pitomý zvířátka. S Bohdanem Slámou bych svoje vidění světa neměnil.

    • 19.3.2018  21:34

    Ty vole, to je depka. Ještě by tady někdo mohl zakalit a máme to komplet. Neměl to původně být komediální seriál?

    • 18.3.2018  11:56

    Obtížně se mi to hodnotí. Příběh o dvojici krásných dívek, které ženaté muže usvědčují ze slabé vůle (podle nich samých spíš z jakési amorálnosti a falše), protože nedokázali odolat pokušení a nechali se od nich svést, je značně nadnesený. Nejprve jsem ho měl chuť nekompromisně zavrhnout coby totální nesmysl, kterým celá ta myšlenka plus mínus opravdu je, nehledě na to, jak hloupě se tady projevoval Reevesův Ewan a další mužská postava, která mu mohla pomoci, místo toho se ale chlapík jal zachraňovat sádrovou sochu. Prostě mi to přišlo blbý, na čemž se od začátku až do konce nic nezměnilo. Nicméně jsem si uvědomil, že se mi na tu ptákovinu dobře kouká. A nejen proto, že neznám hezčí ženskou tvář, než je ta Any de Armas. Všechna ta destrukce, chaos, určité napětí, jestli a v jaké podobě se Ewanovi dostane pomoci, určité překvapení ze skutečné podoby finále všeho toho řádění, znamenaly posun o několik levelů směrem vzhůru. Přesto jsem si i tentokrát uvědomil, že Keanu Reeves soudě dle výběru rolí nebude žádný myslitel a ve své jednoduchosti se často míjí s rolemi, které by z něj nedělaly příslušníka armády herců hollywoodských B filmů. Zdráhám se pochopit, že tam možná dávno právem patří.

    • 17.3.2018  22:39

    Konec dobrý, všechno dobré? Pro mě tedy rozhodně ne. První hodinou jsem se prokousával jako něčím opravdu- ani snad ne tak nechutným, ale mimořádně nezajímavým. Mám za to, že to George Clooney režijně těžce nezvládnul. Scénu, kostýmy a masky si hlídal na můj vkus až přehnaně zodpovědně, ale jinak to totálně postrádalo jakýkoliv kouzlo nebo šmrnc. Na tohle bych se už podruhé dívat rozhodně nechtěl.

    • 17.3.2018  16:50

    Je to vlastně prorežimní film a já s tím nemám nejmenší problém. Myšlenka socialismu pochopitelně z něčeho vzešla a my dnes o tomhle uspořádání smýšlíme téměř výhradně negativně a na pravé příčiny jeho zrodu jsme zapomněli. Bohatí lidé mají chudé lidi tendenci vykořisťovat a to tak, že postupně ztratí jakékoliv zábrany. A historie přináší opakované důkazy o tom, že za svoji lakotu a bezcitnost zaplatí. Právě díky těmto zkušenostem jsou ve své krutosti daleko sofistikovanější a rafinovanější, nůžky mezi bohatstvím a chudobou se ale stejně rozevírají do vzdálenosti, v jaké od sebe ještě nikdy v minulosti nebyly. Tento stav je trvale neudržitelný a důkazem toho, že stojíme na prahu další sociální revoluce je i fakt, že je Pasáček z doliny v červených číslech. Zasloužil se o to samozřejmě nejen levicovou rétorikou. Úžasná je tady i práce s jazykem, čistota nářečí věrohodně kombinovaná s jednoduchým způsobem uvažování většiny filmových postav.

    • 17.3.2018  13:42
    Na dotek (2004)
    *****

    Perfektně napsaný a ještě lépe zrežírovaný film o čtveřici mladých, nádherných, proklatě inteligentních, pekelně rafinovaných, sexuálně mimořádně náruživých lidí, do něhož je zakomponováno toto mravní ponaučení: můžeš se přiznat k sexuálním úchylkám všeho druhu, můžeš lhát a podvádět, můžeš si držet podřadné povolání, můžeš se ve vztahu uchylovat k násilí...- nic z toho tě nemusí nutně připravit o lásku. Tu ztratíš, pokud se ukáže, že neudržíš pod kontrolou svoji zvědavostí umocněnou žárlivost. Je to pravda, Dan měl být velkorysejší, ale utišit tu drbnu v nás, když se začne zajímat a ptát, odolat jejímu naléhání po odpovědích...kdo to dokáže? Já ne, bohužel. Jsem adept na dalšího odpadlíka.

    • 17.3.2018  10:17

    Jak mi Waititiho Orel kontra žralok absolutně nesednul, tak Co děláme v temnotách mě úžasně pobavilo. Vynikající nápad a ještě lepší provedení. Nevědět, že koukám na hraný film, možná bych vážně trochu tápal, co se to na tom Novým Zélandu děje- tak výborně to mají udělaný. Výborná, neotřelá, nepřehlédnutelná věc.

<< předchozí 1 2 3 4 13 26 38 50
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace