Poslední recenze (22)
Bojovník (2015)
Ať se Jake snaží, co může, Fuquova sterilní režijně háže film do podprůměrných vod.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Ray je fakt hajzl, drsný šmejd, ale se srdcem na pravém místě! "Poslední" série je nejslabší a všichni se chovají nějak hloupěji, ale není stale je to nadstandardní zábava, ne zbytečná jako např. poslední série Californication. Stále doufám, že dojdu k závěrečné sérii!
Vyproštění (2020)
Zlatý Tony Scott, zlatý Michael Bay, zlatý Michael Mann... Já vyrostl na akčních klasikách a tohle mi přijde jak špatná počítačová hra. Pár zajímavých záběru a totální sterilita, neskutečně špatná kamera, ty barevné filtry a děj (příběh???!!!?), který taky chvíli hledáte a sympaťák Chris, který by měl raději točit fitness tréninky.... Tohle je jasný příklad špatné, ale pěkně zabalené televizní produkce, Netflix je v tomhle ještě v trenkách a nebýt těch TOP režisérů, kteří s nim občas spolupracují, tak by v nich ještě dlouho byl.....ja teď jen hledám náhradu za ty skoro 2 ztracené hodiny, vypadá to na Radegast, 2, 3...jinak 3/10 za Chrise a jeho smrt ala Gradiator!